Prestanda: |
0-100: | -- |
402 m: | -- |
201 m: | -- |
60' : | -- |
toppfart: | -- |
| | Fälgar: | -- | | | Däck: | -- | | | Övrigt: | Bilderna Ă€r ju helt jĂ€vla omöjliga att lĂ€gga i ordning, sĂ„ numrena nedan gĂ€ller uppifrĂ„n o ner.
3. Ta bort batterilÄda o allt, anslut de 4 pluskablarna till en vanlig "1-4"-plint som kan köpas pÄ nÀrmsta stereoaffÀr.
11. Laddtrycksventilen kan monteras m buntband pÄ insugsslangen.
1. Batterikabeln dras genom drÀneringsgummit snett under ABS-enheten, för att komma in i baljan under torkarna.
2. UngefÀr hÀr borras ett hÄl, dubbelkolla under instrumentpanelen för att sikta in. Viktigt Àr ett stadigt genomföringsgummi sÄ inte kabeln kommer i kontakt med plÄten... Spraya vax i flera omgÄngar efterÄt, sÄ att allt blir vattentÀtt. Annars kan det kanske blir blött om gasfoten, Àven om huven tÀcker detta galler.
4. Kabel dras ned i mattan bakom mittkonsolen.
6. Dragning under mattan. AnvÀnd förstÀrkning/skydd mot plÄtkanterna nÀr kabeln gÄr igenom balken under framstolen.
7. Forts. dragning bakom sidopanel/baksÀte. Bakom ryggen finns en perfekt gummigenomföring.
5. ..fram till batteriet. (Jag köpte ett kapslat, max 15cm brett o max 22cm högt. Det allra bÀsta vore ett batteri med slang för gaserna, ner genom golvet. Har ej hittat nÄt i rÀtt storlek dock.) FÀsten för reserv+domkraft fÄr kapas bort, Àven lite av bulten som hÄller tanken. Det behövs ett par (tex.gummi-)distanser i framkant under batteriet. (OBS lÀggs de i bakkant fÄr batteriet ej plats under mattan)
8. FÀsten tillverkade av kapad hyllrÀls.. 2 hÄl borrades i golvet för M10 bultar. Varning! Tanken ligger nÀra plÄten..! Rostskyddsvax appliceras flitigt.
9. 900mm jordkabel (universal) pÄ ordinarie jordpunkt under vÀ baklysen.
10. Klart! Osynligt! LÄg tyngdpunkt! JÀmn viktfördelning!
| | | Pć gćng: | mvh Per Eldh | | | Hemsida: | | | | Inskriven: | 2004-09-17 11:53:14 | | | Uppdaterad: | 2005-12-15 18:21:54 |
| |
|