Announcement

Collapse
No announcement yet.

jag kunde inte låta bli ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jag kunde inte låta bli ...

    utan blev kriminell för en dag Tog bilen och skulle ut och köra bara precis en liten runda så den blev lite varm ... rätt var det var så var jag i Helsingborg (bor ju i Malmö)! ! ! ! ! Utan försäkring och avställd ... va dum man kan vara ! men gott var det ... åh hon mår så bra när ja sätter mig i den ... eller jag mår nog bäst ...
    Min plan som jag kom på när jag ratta mot Helsingborg var att om polisen skulle mot förmodan stoppa mig skulle jag påstå följande:

    "Men men vad säger konstapeln, är bilen avställd? Men jag som ringde in och ställde på den idag automatiskt ack ack ack så fel allt kan bli"

    (vi vet ju alla att vägverket har lite problems med den automatiska talsvaret ... man måste vänta tills samtalet avslutas av datavoicen annars blir samtalet ogiltigt hehe så det hade ju varit en godtaglig förklaring hehe) Hon e så fin .. så tar man av överdraget och ser hur det strålar och skiner om den gula leksaken ... så vaxad och polerad ... åååh jag blir helt konstig ... är det detta som kallas kärlek ?

    Jul jul på er .)

    / Rolle
    Last edited by Hatter; 19 December 2002, 07:56.
    Coupé 16v Turbo -96
    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

  • #2
    Åh nu är hon skitig
    //Martin
    Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
    Åker - Cheva Transsport -01
    Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
    Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
    Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
    Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

    Comment


    • #3
      nehej i skåne e de

      torra fina vägar så de blev hon inte juh men jag polerade henne lite ändå hehe
      Coupé 16v Turbo -96
      Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

      Comment

      Working...
      X