Announcement

Collapse
No announcement yet.

premier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • premier

    hmm fan vad skönt.
    FIck en hljning av min premie på bilen med nästan 5000kr.

    detta tack vare att jag reparerade bilen på en lackskada förra året. okej tänkte jag. men ringde o snacka med dom eftersom den höjningen inte alls var normal om man relaterar priset för lagningen och höjningen.

    men så gick dom med på att jag skulle kunna betala det som det kostade dom att fixa min skada som var 1400. och då skulle jag endast få deras vanliga höjning som har drabbat dom flesta på bolaget.

    okej tänkte jag. den var på 3000.'

    ringt runt lite och har nu ordnat ett ännu bättre pris än vad jag hade innan från första början.. wiihooooo!


    känns bra mycket bättre nu i själen.

    ville bara skriva lite här eftersom det är ganska så dött på sidan ;O


    förresten nån som vet vad dom kollar på när dom kallar en till en sån koll.

    Also när försäkringsföretaget kallar på en för att man skall visa dom bilen.?

    nån som kan berätta vad dom tittar på?
    före detta coupe trimmare
    pimpig cadilacc deville
    Sv1000s C-Ö

  • #2
    D!!

    Dom brukar ta mått o vikt på dig som person ........ (skämt) Nej ingen aning har du blivit kallad eller? Kanske dom tittar på skick på bilen eller förslitningar på den ex blanka däck?? Jag bara svamlar jag vet inte alls egentligen
    /HH

    Comment


    • #3
      snackade med brussan nyss.

      Han fick oxå gå på en sådan koll när han hade köpt sin bmw.

      Anledningen till att dom gör det är för att nu på senare år har för många dratt hem krockade bilar och repade bilar från tyskland. sen anmäler dom det till sitt försäkringsbolag och får det fixat.

      så dom kollar skicket på lacken. utrustning (stereo fälgar) och krockskador. sen fotar dom bilen oxå.


      bara så dom inte åker på blåsning sen.
      före detta coupe trimmare
      pimpig cadilacc deville
      Sv1000s C-Ö

      Comment


      • #4
        Det

        är ju bra!! det är pga allt sånt där som en annan får betala svin-
        dyra försäkringar... och det vill man ju inte lägga pengarna på gärna, Man lägger dom ju hellre på själva åkandet eller hur?
        /HH

        Comment

        Working...
        X