Announcement

Collapse
No announcement yet.

har köpt ny bil!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har köpt ny bil!!

    nu är jag ägare till en 131 Abarth Rally....!! Fast den är i skala 1:24.. och tillverkad av Burago.. men.men hittade den på en loppis i Uppsala väl lekt genom åren---- Det saknas en Cromodora fälg #, samt att chassit var löst bak så den fick sig en ny skruv där bak ... Synd att den inte var RIKTIG bara men jag blev glad ändå!!

  • #2
    En sån har jag också haft. Det var Walter Röhrls blåvita rallyräser. Har för mig att den var lite större än 1:24 (kanske 1:20) men det kanske är för att jag själv var mindre då. Minns inte vilket öde den gick till mötes, men en grym bil är det.
    Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
    Fiat Marea Weekend 1,6 -97

    Comment


    • #3
      Re: har köpt ny bil!!

      Originally posted by Henrik
      nu är jag ägare till en 131 Abarth Rally....!! Fast den är i skala 1:24.. och tillverkad av Burago.. men.men hittade den på en loppis i Uppsala väl lekt genom åren---- Det saknas en Cromodora fälg #, samt att chassit var löst bak så den fick sig en ny skruv där bak ... Synd att den inte var RIKTIG bara men jag blev glad ändå!!
      Nä nu blev jag nästan avundsjuk.
      Påminner mig om att jag ska gå o kolla i skåpet i källaren.
      Där har jag en i absolut nyskick + originalförp
      Gula fälgar BURAGO scala 1/24 cod 9145
      Nästan så att man skulle vilja visa en bild på den.
      Fiat for FUN

      Comment


      • #4
        Re: har köpt ny bil!!

        *
        Last edited by Håkan; 27 January 2003, 10:39.
        Fiat for FUN

        Comment


        • #5
          min

          var röd och det har stått rally Rombo Corsa?? eller nåt sånt det var då inget välkänt lopp,,,

          Comment

          Working...
          X