Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat 126p med hojj motor!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat 126p med hojj motor!

    hejsan alla! jag har en fiat 126p som jag tänkte sätta en hayabusa motor i och jag har sett jäkligt många sådana på internet, jag tror till och med att dom kör en hel tävling nere i italien med busa motor i! så jag undrar om ni vet någon som gjort detta förut eller om det finns något kit till 126an att förvärkliga detta! zcars i england gör ju sådana konverteringar men inte till 126an!

    tack på förhand

  • #2
    Kolla ägaren på bilregistret till den här bilen (se länk) han borde kunna hjälpa dig med en del frågor
    http://www.garaget.org/?car=108795
    Kommer att följa ditt projekt noggrant låter riktigt spännande.

    Comment


    • #3
      jo jag ha försökt kontakta han genom garaget men de värkar inte som att han vill dela med sig nogon information tyvärr!javascript:smilie('')

      Comment


      • #4
        Tråkigt, men här tycks vara en länk som bör passa, tyvärr inte så lång men i samma forum finns fler som just bygger bilar med mc-motorer så nån av dessa kanske är mer villig att dela med sig av sina erfarenheterhttp://www.locostsweden.se/ipb/index.php?showtopic=7261
        Last edited by stooges; 8 March 2009, 13:09.

        Comment


        • #5
          här provar jag lite däck på min . kommer bli en vw diesel
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Skojar du?
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #7
              vad är det för fel på en vw diesel då? Ska smala av den bak sen, ska köra med 155/55-14 så ska det funka.

              Fixa bilen i fjol genom besiktningen, den var senast besiktad -86, så jag anser att om man fixar en bil så den rullar, så är det bättre än den står o rostar bort.

              Comment

              Working...
              X