Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blå Coupe E6 söderut mot MÖ 11/3 ca kl 07:30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blå Coupe E6 söderut mot MÖ 11/3 ca kl 07:30

    Vem är detta? Möter denna bil oftare och oftare nu ..... jag försöker flirta men han verkar inte fatta eller så är han inte intresserad och medveten om det unika med coupe vänskapen ... undrar så ... om ja inte minns fel så e den från Helsingborg .... fel ?

    hmm vill veta juh .)
    Coupé 16v Turbo -96
    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

  • #2
    t,,

    Ser dom inte nåt så är dom inte intresserade ( Huvudregel nr,1) Så är det med mer parten av alla Fiat förare man har gett upp sånna där försök... De flesta vet väl inte att dom sitter i en Fiat, eller så vill dom inte vara medvetna om det !! Så konstiga är folk .,.,. Tycker inte att det finns en enda Fiat ägare här ikring (Dalarna) som verkar att vara intresserade- Även om en annan parkar bilen alldeles brevid,.,.,.,.,.,
    /HH

    Comment


    • #3
      Re: t,,

      Originally posted by Henrik
      Ser dom inte nåt så är dom inte intresserade ( Huvudregel nr,1) Så är det med mer parten av alla Fiat förare man har gett upp sånna där försök... De flesta vet väl inte att dom sitter i en Fiat, eller så vill dom inte vara medvetna om det !! Så konstiga är folk .,.,. Tycker inte att det finns en enda Fiat ägare här ikring (Dalarna) som verkar att vara intresserade- Även om en annan parkar bilen alldeles brevid,.,.,.,.,.,
      /HH
      Naj håller me där... de samma e de i Sthlm... inga roliga Fiat ägare här ingen ställer upp på rödljus rejs (
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Re: Re: t,,

        Originally posted by 84jr0
        Naj håller me där... de samma e de i Sthlm... inga roliga Fiat ägare här ingen ställer upp på rödljus rejs (
        Haha, snacka med Cyber6 här på forumet, han lär ju ställa upp :P *vet*

        Comment


        • #5
          Re: Re: Re: t,,

          Originally posted by Marre
          Haha, snacka med Cyber6 här på forumet, han lär ju ställa upp :P *vet*
          Va kör han för bil? Ställer upp mot vilken Fiat som helst men Coupé lär ja få stor stryk av... vill köra mot de i min egen klass
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #6
            d

            .... Det var väl kanske inte rödljus race JAG syftade på.......
            men,men
            /HH

            Comment


            • #7
              Re: d

              Originally posted by Henrik
              .... Det var väl kanske inte rödljus race JAG syftade på.......
              men,men
              /HH
              "röjus rejs" e kul!
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • #8
                Re: Re: Re: Re: t,,

                Originally posted by 84jr0
                Va kör han för bil? Ställer upp mot vilken Fiat som helst men Coupé lär ja få stor stryk av... vill köra mot de i min egen klass
                20vt Coupé :P
                Rattar inte Fiat själv, utan en Toyota Avensis, man kanske kan ordna nåt där?

                Comment


                • #9
                  Re: Re: Re: Re: Re: t,,

                  Originally posted by Marre
                  20vt Coupé :P
                  Rattar inte Fiat själv, utan en Toyota Avensis, man kanske kan ordna nåt där?
                  Ja e klart me o försöker hänga efter ger mig inte men stor spö e o räkna me om typ inte hans drivaxlar hoppar ur led precis när han ska starta lr så får han soppa torsk :P
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #10
                    Cyber6 lär jag ju köra ifrån under Birdie.
                    /Peter

                    Comment


                    • #11
                      84jr0 jag kan rejsa dig i sommar om du vill... =)
                      //Rickard
                      http://tipo.sketfull.com

                      Comment

                      Working...
                      X