Announcement

Collapse
No announcement yet.

med risk att få skit..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • med risk att få skit..

    härmed vill jag göra mig hörd om nåt tråkigt, med respekt för andras åsikter...kanske fel plats men ändå, så vill jag visa iaf, lite solidaritet med det irakiska folket, detta är mitt sett att demostrera o visa att man inte är likgiltig.
    är varken anhängare av Bush eller Saddam, men vill bara påminna om folkrätten....
    hoppas att ingen tar illa upp, detta är ju off-topic forum så jag anser mig ha rätt att andvända den även för enn känslig fråga...


    peace....(ursäkta stavningen ;-)

  • #2
    med risk att få skit 2...
    ... så är det ett jävla dravel i alla medier så man tröttnar och skiter i det.

    *zappar till CNN och kollar live-bombningar*
    //Martin
    Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
    Åker - Cheva Transsport -01
    Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
    Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
    Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
    Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

    Comment


    • #3
      Är inte heller anhängare av Bush eller Blair och verkligen inte av Saddam, hoppas bara att allt slutar så fort som möjligt och att alla grupperingar av det irakiska folket får en fri och demokratisk framtid till slut!
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        Jag orkar inte bry mig...

        Jag är så trött på media i allmänhet..
        Och på Sveriges politiker de är ynkryggar allihopa.....
        De klantar sig ideligen gör en PUDEL och får fortsätta vara med i matchen ändå, va fan är Sverige på väg nånstans, om några år är vi ett U-land, vi är på god väg redan nu....

        /HG
        Snart kommer de, Ahlgrens Fiat Coupe!

        Comment


        • #5
          låter mina medkänslor är hos det Irakiska folket !

          Bush & Blair skiter i regimen och folket, oljan betyder mer än ett spädbarns död ! Bush & Blair kommer få stå till svars till det som de ställer till med i framtiden ... på vilket sätt vet ingen.

          Saddam, en man som kränker folket men ingen demokrati byggs på att tvinga bort ngn eller att bomba sönder ett land. Demokrati byggs inte på det! Bush & Blair står inte för demokratin som vi lever i utan för en egen sådan!




          Originally posted by Fadi
          härmed vill jag göra mig hörd om nåt tråkigt, med respekt för andras åsikter...kanske fel plats men ändå, så vill jag visa iaf, lite solidaritet med det irakiska folket, detta är mitt sett att demostrera o visa att man inte är likgiltig.
          är varken anhängare av Bush eller Saddam, men vill bara påminna om folkrätten....
          hoppas att ingen tar illa upp, detta är ju off-topic forum så jag anser mig ha rätt att andvända den även för enn känslig fråga...


          peace....(ursäkta stavningen ;-)
          Coupé 16v Turbo -96
          Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

          Comment


          • #6
            Är rätt säker på att de inte bombar sönder Irak, det har nog aldrig varit meningen heller.
            Målen är ju militärbaser, Saddams palats och andra strategiska prylar.

            Märkligt bara att de skjuter ner sina allierade..?
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #7
              ´slänger granater på sina egna e lite överdrivet eller ?

              o de e väl klart dom bombar i städer ... ser du väl hela tiden på tv .... klart att militära mål är prioritet 1 men visst tusan bombar man städerna ....
              Coupé 16v Turbo -96
              Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

              Comment


              • #8
                Usch, Blää, Skam - Bush, Blair, Saddam!

                Stod på en banderoll vid förra stora demonstrationen mot kriget. Sammanfattar det hela rätt bra.

                /Janne

                Comment


                • #9
                  v

                  Med risk att få skit 9.... Så tycker jag att det är J-ligt drygt att volvos förbannade jeep vinner alla test o blir bästa köp...i varenda tidning...;( Nu var jag allt lite oseriös..men det är ju dagens sanning,,
                  /HH

                  Comment


                  • #10
                    Med rätt att få skit 10

                    Håller med Per!
                    Fiat 500
                    Fordson Super Dexta -64
                    Kawasaki Z1A
                    Kawasak GPz1100A2
                    Suzuki Grand Vitara -11
                    Suzuki T500R

                    Comment


                    • #11
                      Glöm inte att det har dödats i Irak sedan Sa***m kom till makten för 35 år sedan. Detta kriget skördar inte mer offer än om man låtit bli att gå in i Irak. Det är lätt att klaga över krig men det är för en god sak. Ska vi vänta tills FN hittar en fredlig lösning så kommer förtrycket bara att fortsätta. Lätt att kalla USA för Världspolis men man ska nog ta en funderare innan man säger JA eller NEJ till kriget. Får bara hoppas det är över snart.
                      Original när det är som snyggast

                      Comment


                      • #12
                        saddam kom till genom USA´s goda minne

                        nu följde han inte deras regelverk och nu vill dom ha väck honom men trots allt så har han en stor uppslutning bakom sig ... annars hade folket kapitulerat vilket dom inte gör. Demokrati? Att bomba människor ? Nääää .... vet ja inte om de e så rätt! USA kommer ha många fiender ... och fler lär de bli .... för övrigt så tycker jag USA får skylla sig själv i mycket i det som hände hos dom ... därmed inte sagt att de människor som dog skulle behöva det men så är det i KRIG ... oskyldiga dör medans dom som startat det klarar sig ... men var så säkra på att USA inte sett det sista huset rasa ... tyvärr ...
                        Coupé 16v Turbo -96
                        Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

                        Comment


                        • #13
                          Hur skulle det se ut om Saddam vinner? Kanske blir det så här?
                          Attached Files
                          Fiat 500
                          Fordson Super Dexta -64
                          Kawasaki Z1A
                          Kawasak GPz1100A2
                          Suzuki Grand Vitara -11
                          Suzuki T500R

                          Comment


                          • #14
                            Czappa;

                            Hehe, nä fy fan, det vill vi inte. Jag har svårt nog att lära mig Tyska.
                            Original när det är som snyggast

                            Comment


                            • #15
                              flämt!

                              Originally posted by Czappa
                              Hur skulle det se ut om Saddam vinner? Kanske blir det så här?
                              Ånä! menar du att saddam skulle tvinga alla att använda windows?!? ;P
                              Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
                              Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
                              Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
                              http://fiatpanda.wordpress.com/

                              Comment

                              Working...
                              X