Announcement

Collapse
No announcement yet.

ventilkåps packning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ventilkåps packning

    Priset för denna känns väldigt lågt tycker jag. Eller är det bara skräp kanske?


    http://viewitem.eim.ebay.se/fiat-cou...740001562/item
    JH

    20vT

  • #2
    Min erfarenhet av ebay pirat till punto är att den är för tunn (fel dimension)
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Originally posted by pazzo
      Min erfarenhet av ebay pirat till punto är att den är för tunn (fel dimension)
      Ok, kan vara bra med original då antar jag. Läst lite att en del har läckande ventilkåpor och andra inte alls.
      Tack för svaret
      JH

      20vT

      Comment


      • #4
        Annonsen är ju från AA. Jag har aldrig haft några problem med de prylar jag köpt från dom.
        Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
        Min projekttråd - 19T
        Min Youtube kanal
        >>>HK listan - missa inte den!!<<<
        Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

        Comment


        • #5
          Originally posted by Freddan72
          Annonsen är ju från AA. Jag har aldrig haft några problem med de prylar jag köpt från dom.
          Ok.
          JH

          20vT

          Comment


          • #6
            Släng iväg ett mail till Steve och kolla. Det står i annonsen att det är Fiat originaldel, så hur fel kan det bli? Jag köpte min via Mekonomen men den kostade några hundra extra.
            Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
            Min projekttråd - 19T
            Min Youtube kanal
            >>>HK listan - missa inte den!!<<<
            Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

            Comment


            • #7
              Originally posted by Freddan72
              Annonsen är ju från AA. Jag har aldrig haft några problem med de prylar jag köpt från dom.
              AA=Alternative Autos. Känd leverantör av bildelar till Fiat och Alfa som många här har handlat av.

              Har bara gott att säga om dem och det stämmer nog för de flesta.
              à la London designmarknad - www.alalondon.se

              Comment


              • #8
                Jo dyr frakt har jag för mig..
                Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                S/y Mascot
                S/y Rebell
                20vT
                Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                Comment


                • #9
                  ca 210:- hem till brevlådan. Mekonomen tog drygt 550:- VIA i Stockholm tar 330:-

                  Skönt o få grejerna hem till brevlådan :-)
                  JH

                  20vT

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pazzo
                    Jo dyr frakt har jag för mig..
                    Inte särskilt vad jag minns, ungefär som Posten... Möjligtvis när det gäller smågrejer som lite tändstift och dylikt. Lönar sig att beställa mer saker samtidigt...

                    Annars tycker jag att eurocarparts.com är bra rent prismässigt men deras kundtjänst är urusel... De har rätt bra rabattkoder emellanåt också...
                    Last edited by rask; 26 January 2012, 07:59.
                    à la London designmarknad - www.alalondon.se

                    Comment


                    • #11
                      Fick frakthjälp då jag köpte en termostat där för ett par år sen till cupe.
                      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                      S/y Mascot
                      S/y Rebell
                      20vT
                      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pazzo
                        Fick frakthjälp då jag köpte en termostat där för ett par år sen till cupe.
                        Frakten blev dyrare än väntat. 100:- så ca 300:- hem till brevlådan allt som allt.
                        JH

                        20vT

                        Comment

                        Working...
                        X