Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Sveriges finaste 156 V6!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Sveriges finaste 156 V6!

    Karin och jag har efter svåra avegningar kommit fram till att en av Sveriges snabbaste konbane/ban 156;or är till salu!
    Att den desutom är en av dom finaste och som priken över i;et så är den på Zenders Alfa katalogs framsida!

    Bilen är en Alfa Romeo 156 2,5 V6 -00 med mindre än 8.000mil på mätaren och silvermetallic, bilen har bara 2xairbag (en tidig -99), men i gengäld har den följande:
    ACC, El-hissar, Elspeglar, Larm (cargaurd), ABS, svart momo läder, silvermätare, silverinstrument, silverdörrknoppar (zender), svart liten lädersportratt (med airbag, inte sportpaktet 3-ratten), textilmattor, 03:ans luftutblås med silverringar runt alla luftutblås, svarta GTA strålkastare utan Xenon (då xenon skulle bli ett problem med elen), svarta baklycktorna (zender), svarta blinkers , 17" Zender Siena fälgar med Yokohoma o32;or dimision 225x45 17" däcken går några 100 mil till och jag har nya 048;or som man kan få med beroende på pris det är inte ett märke på fälgarna, 16" sportpaket 3 fälgarna, Zender kofångare (den som togs fram till Sportwagon), sidokjolar Zender (dom som tillhör kofångaren), Supersprint avgassystem från kat, avgassystems ramen runt utblåset (Zender) , kofångaren är ny lackerad utan svarta detaljer för att passa med övriga detajer, RedDot 4-kolvs kit fram, RedDot bromsar bak, Stötdämpare (Bilstein), Fjädrar (eibaich), krängningshämare (eibaich), nya länkarms stag bak, fjäderbensstag fram (momo), Amega högtalare i alla 4 utag, Pioneer TV i din uttag med DVD (ny pris: 26.000:-), kamrem och alla andra remar samt olja filter och stift byttes för mindre än 400mil sedan kostade 18.000:-, dragkrok (dentagbar), K&N filter i boxen kommer inte på så mycket mer just nu men jag vet att det är mer...

    Kommer verkligen att sakna denna bil, det är en helt underbar bil som nu måste lämna oss...

    Bilen går extremt bra på vägen och har rulat på queqerstate olja sedan den var ny och har därmed 10år eller 40,000mils motorgaranti!
    Mycket papper finns det till bilen också...
    Nybesiktigad!

    Så vad vill ni ge för denna skönhet?
    Pris: seriösa bud och det från rätt personer, säljer inte bilen till vem som helst!

    / Jimmy Särås & Karin Andersson

    (med sorg)

    P.S Bilder finns på:
    http://www.alfapower.nu/gallery/156power

    Sedan har hon ståt avstäld under hela vintern och hon har ett mycket fint rostskyds klett på hela underredet samt i dörrar osv...
    Attached Files
    mvh Jimmy Särås

    0736-996 993

  • #2
    e så fin ...

    så man blir ju nästan lite depp o läsa om allt o sen att du ska sälja den ... hade ja haft stålar så hade jag slatt te direkt .... skitfin! lycka till ...

    /Rolle
    Coupé 16v Turbo -96
    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

    Comment


    • #3
      Hatter

      Tack...
      /Jimmy
      mvh Jimmy Särås

      0736-996 993

      Comment

      Working...
      X