Announcement

Collapse
No announcement yet.

FILM: Nürburgring 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FILM: Nürburgring 2012

    Då var min film från resan klar och äntligen fick jag till ljudet i stereo... har dock inte haft mycket tid att lära mig redigeringsprogrammet så jag har bara klippt ihop allt som det är...

    SPARA MÅL SOM

    EDIT: Ny film finns, inte så nöjd med den sista biten eftersom jag tycker att det är för skakigt men här kommer den ändå... SPARA MÅL SOM
    Last edited by 84jr0; 18 July 2012, 23:38.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

  • #2
    Klassisk fantastisk rulle 84:an ett mästerverk!
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Härligt!

      Håller med Pazzo, då fick man vara med liite i alla fall.
      Hur har det gått med din bil?
      JH

      20vT

      Comment


      • #4
        Tackar tackar! Min bil står på en verkstad nära mig sen igår. De skulle kolla om de hinner börja titta på den idag.
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Originally posted by 84jr0
          Tackar tackar! Min bil står på en verkstad nära mig sen igår. De skulle kolla om de hinner börja titta på den idag.
          Gott!

          Då hoppas vi den rullar snart igen. För nån glass i Sigtuna borde vi som bor i krokarna hinna med i sommar...väll?!
          Last edited by epostiljon; 10 July 2012, 10:21.
          JH

          20vT

          Comment


          • #6
            Grymt jobbat o snabbt! Ska försöka se den när jag har Applegrejor igen, sitter på jobbet med PC nu.
            Eller är det nån som vet hur man kollar MP4 på PC? (som man inte får ladda ned extra program på)
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #7
              Originally posted by per
              PC? (som man inte får ladda ned extra program på)
              Kolla me din iphone t.ex.
              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
              S/y Mascot
              S/y Rebell
              20vT
              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

              Comment


              • #8
                Originally posted by pazzo
                Kolla me din iphone t.ex.
                Glömde den hemma.. haha typiskt.

                Edit: lyckades se filmen! Helt grymt Almir du är en talang... Ska du lägga upp den på fler ställen som Rejsa eller fccuk?
                Last edited by per; 10 July 2012, 13:07.
                Argenta 120ie -85
                Alfa 75 3.0V6 -90
                BMW Z4M Coupe -06
                BMW 118dM -10
                Coupe 20VT -98 RIP
                125 Special -72 RIP

                Comment


                • #9
                  Ta din chefs iphone (i smyg)
                  Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                  S/y Mascot
                  S/y Rebell
                  20vT
                  Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                  Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                  Comment


                  • #10
                    Fet film almir! Jävligt kul att titta på

                    Haha 4:05 när du trodde jag skulle köra över dig!

                    Kan du inte lägga upp en video på när du åkte med mig ett varv?
                    Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                    Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ante
                      Bra film! Hoppas det löser sig bra med din bil. Gick (bil)transporten hem bra?
                      Tack! Transporten hem gick bra men vi var rätt trötta sista biten. Biltransporten gick sådär med min tur. Grabbarna från verkstaden puttade in coupen i lastbilen så fick jag enligt transportfirman spricka i fronten men enligt verkstan bara lite repor. Har inte hunnit titta till bilen än men man har börjat skruva i motorn i alla fall.


                      Originally posted by per
                      Glömde den hemma.. haha typiskt.

                      Edit: lyckades se filmen! Helt grymt Almir du är en talang... Ska du lägga upp den på fler ställen som Rejsa eller fccuk?
                      Jag skulle kunna posta den på något forum men har inte kommit så långt än.

                      Originally posted by smOOth
                      Fet film almir! Jävligt kul att titta på

                      Haha 4:05 när du trodde jag skulle köra över dig!

                      Kan du inte lägga upp en video på när du åkte med mig ett varv?
                      Jag trodde att du fick nog av mig där Du kan få hela klippet så kan du göra vad du vill med den.
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #12
                        Gärna släng upp den på samma server lr nåt bara
                        Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                        Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by smOOth
                          Gärna släng upp den på samma server lr nåt bara
                          Ska se till och komprimera den lite... klippet är på 1.25GB just nu.
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 84jr0
                            Tack! Transporten hem gick bra men vi var rätt trötta sista biten. Biltransporten gick sådär med min tur. Grabbarna från verkstaden puttade in coupen i lastbilen så fick jag enligt transportfirman spricka i fronten men enligt verkstan bara lite repor. Har inte hunnit titta till bilen än men man har börjat skruva i motorn i alla fall.
                            Ok, lycka till och håll oss uppdaterade All credit för att du tog saken på ett bra sätt iaf, du har rätt inställning till det hela.
                            Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
                            Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Ante
                              Ok, lycka till och håll oss uppdaterade All credit för att du tog saken på ett bra sätt iaf, du har rätt inställning till det hela.
                              Ingen idé att förstöra andras och min semester för det som hände när man ändå inte kan göra mycket åt saken än att se till att få hem bilen. Jag ser fram emot nästa år för då tänker jag komma i mål med bilen
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment

                              Working...
                              X