Announcement

Collapse
No announcement yet.

Någon bra fiatverkstad som kan Coupé?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Någon bra fiatverkstad som kan Coupé?

    Hej alla!

    Såsom nybliven Fiat ägare (rs-blå Coupé 20VT -99) undrar jag om någon känner till en bra Fiatverkstad på inte alltför stort avstånd från Stockholm. De jag känner till har inte något vidare rykte om sig och dit vill jag INTE lämna min pärla! De flesta känner inte heller till coupén.

    Det är inget fel på bilen, den har bara inte fått sin första service ännu (hade gått knappt 1200 mil när jag köpte den) och tänkte få stämpeln i serviceboken.

    Hälsningar
    /Janne

  • #2
    Hmmm..beror lite på vart i sthlm du bor...

    Men i sthlm finns ju iallfall AR-Bil. De har jag, iallafall tidigare, haft bra erfarenheter av. Men om du är beredd att åka lite så finns Stenbergs Bil i Nyköping. (alfa/fiat) De har haft flera Coupér inne har jag sett. De är mycket trevliga och lätta att ha att göra med. Bra priser har de dessutom. Brukar inte vara några problem att få låna "lånebil". Jag har använt dom mer eller mindre i ca tio års tid så dom kan jag verkligen rekomendera.
    Någon som jag däremot har väldigt dåliga erfarenheter av är Torvalla Bil tyvärr... De borde gå en kurs i kundvård!

    Mvh Örjan.

    Comment


    • #3
      Nyköping är inga problem, en knapp timme med Coupén ;-)

      Tack för tipset. Jag tror mera på verkstäderna utanför storstaden och är beredd att åka lite extra för att få god service.

      /Janne

      Comment

      Working...
      X