Announcement

Collapse
No announcement yet.

Synd!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Synd!!!

    Det stod 2 Fiatar utanför vår verkstad idag när jag kom tillbaka ifrån lunchen.
    Fan va kul tänkte jag äntligen en italiensk bil som vi får bygga om, (vi bygger om bilar för handikappade), har jobbat på samma firma i 2,5 år och aldrig har vi anpassat en Italiensk kärra under denna tid. Men idag trodde jag att det var dags men icke de hade åkt fel de skulle till våra konkurenter som otroligt nog ligger i lilla Hedemora de också, de har jobbat hos oss tidigare.
    Vi har anpassat Porschar: 996 (911) Turbo -01, Skidåkaren Fogdös bil en 996 (911) -00 samt några äldre Porschar.
    Lite andra roliga bilar som: Nissan 300ZX, BMW 750, Audi S8, S6, men aldrig någon italiensk kärra under min tid, tragiskt jag brukar försöka att få in kunderna på den Italienska banan men har aldrig lyckats.
    Synd att jag aldrig lyckats men har eventuellt en ny kund på gång som blev frälst i min Coupé men det blir eventuellt en GTV 6 då Coupé ej finns med automat.
    Hoppas de blir nöjda nere hos våra konkurenter.
    De åkte en Marea Weekend och en Brava eller Bravo såg bara bilarna framifrån.

    Håll ut sommaren kommer!!!!!

    / Hälsningar Pininfarina
    Snart kommer de, Ahlgrens Fiat Coupe!

  • #2
    Men om ni anpassar bilar så är det väl bara att byta vxl-lådan till en automat. Den 6-vxlade är väl en alfa låda. Då borde en alfa automat passa.
    //Martin
    Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
    Åker - Cheva Transsport -01
    Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
    Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
    Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
    Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

    Comment


    • #3
      Allt är möjligt men det är ju en kostnadsfråga eftermontage blir ofta dyrt.
      GTV 6:an är det ju inge större fel på heller, den är ju iallafall italiensk!.

      Pininfarina
      Snart kommer de, Ahlgrens Fiat Coupe!

      Comment

      Working...
      X