Announcement

Collapse
No announcement yet.

inbrott i bilen inatt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • inbrott i bilen inatt.

    kul.



    Jävla idioter som inte kan skilja mellan mitt och ditt.

    Och jävla Heimstaden som har hand om garaget. Dörr jäveln har varit sönder tillofrån i ett års tid.
    utan att dom gjort nått. ibland är den öppen hela nätter.


    ville bara skriva av mig.

    någon som vet vad självrisken är om man har godkänt alarm etc.`???

    MVH
    en förbannad Mujo.-
    före detta coupe trimmare
    pimpig cadilacc deville
    Sv1000s C-Ö

  • #2
    Lider med dig. Hoppas att de inte slog sönder bilen bara? Hade inbrott i en gammal bil en gång, men var ändå "tacksam" för att de inte slagit sönder rutorna eller något annat i bilen, utan bara snott stereon. Hade sedan ytterligare 3 inbrott de följande 2 veckorna.... snorungar som körde bilen 200meter och försökte sätta eld på den (de vågade väl inte köra längre, bensinmätaren var trasig). Hur misslyckas man med att tända eld på en bil 3ggr? Dagens ungdom.....
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

    Comment


    • #3
      beror nog på va du har för försäkringsbolag men va ja vet om ja inte missuppfattat allt så e de ingen självrisk om man har godkänd larm och den var aktiverat vid inbrottet...

      Sen tycker jag att du skall klaga på garageägaren eftersom den inte fixar dörren då kan du lika gärna ha bilen ute på gatan...

      Hoppas de löser sig!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        dom slog sönder passagerar sidans

        ruta.


        Ja det är ganska sunkigt att den är sönder konstant men har pratat med dom och dom lär itne erbjuda något för deras dåliga underhåll.

        tyvärr.


        Nu är bilen ivarjefall hos glasmästaren.

        fick en repa på konsolen oxå vid stereon skall kräva en ny sådan oxå..

        annars var det inga synliga skador.

        förutom i min själ
        före detta coupe trimmare
        pimpig cadilacc deville
        Sv1000s C-Ö

        Comment


        • #5
          mojo

          Jag skulle va skit sur om jag betalade garage som står öppet för allmänheten!

          Vet hur svårt de e o få bra garage här där jag bor folk "dödar" för egen garage med vatten o värme! ca 400-500kr/mån för en sådan snuskigt billigt om man vill ha bilen i fred!
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #6
            jag betalar

            400 i månaden.

            och vi har värme men inget vatten. har inget tvättställe etc. så det är rent skit. men bättre än på gatan.

            (eller kasnke inte)
            före detta coupe trimmare
            pimpig cadilacc deville
            Sv1000s C-Ö

            Comment

            Working...
            X