Announcement

Collapse
No announcement yet.

Efterlysning stulen Tipo!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Efterlysning stulen Tipo!!

    Får säkert inget napp här kanske men vad skadar det att pröva??

    Iaf stals min fina Fiat Tipo-90 på Humlevägen i Ockelbo,Gästrikland den 2 juli.

    Den var ljusgrå med reg.nr OLF 903.
    Har ju brevet med ersättningen för bilen liggande här men då gubb-j*lveln på försäkringbolaget hävdade att en gammal rostig Fiat får man inte mkt för inte,så vill jag heller ha tillbaka den..helst då i oskadat skick om man skulle ha sån tur.

    Så man prövar ju lite först innan man kryper till korset och lämnar in papperen....gillade verkligen den bilen...*suck*

    /Calle

  • #2
    Re: Efterlysning stulen Tipo!!

    Originally posted by callep
    Har ju brevet med ersättningen för bilen liggande här men då gubb-j*lveln på försäkringbolaget hävdade att en gammal rostig Fiat får man inte mkt för inte,så vill jag heller ha tillbaka den..helst då i oskadat skick om man skulle ha sån tur.

    Så man prövar ju lite först innan man kryper till korset och lämnar in papperen....gillade verkligen den bilen...*suck*

    /Calle

    De där känner ja igen me försäkringsgubbar... han sa samma sak om min Tipo när den blev krockat, "en så pass gammal fiat får du inte mycket för" sur ja varit då de inte vet vad en sån gamal fiat betyder för nån o hur mycket som e nerlagt på den...

    Hoppas de löser sig med bilen... var de en 2.0 16v lr bara en "vanlig" Tipo? I värsta fall e de nåra snorungar som tagit den för att ha nått o köra sönder
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Halloj!!
      Var bara en vanlig,till å me en 1.4..men den var ju min...å ingen rosthög så lite sur e man ju allt..
      Den kostade ju inte mkt heller att köpa..men det spelar ingen roll...mina grejer är mina grejer!!*hmfr*
      Men du har säkert rätt.....ingen snor väl en sånhär bil för att ta delar av precis..utan är väl antingen ngt skitungar eller nån knarkis som vela hem...

      Comment

      Working...
      X