Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elmia

    Är det någon med Fiat Coupe som ska ställa ut i Elmia i April?
    Hade varit kul att träffa nån med likadan bil

  • #2
    Re: Elmia

    Originally posted by Carina
    Är det någon med Fiat Coupe som ska ställa ut i Elmia i April?
    Hade varit kul att träffa nån med likadan bil
    Inte vad jag vet iaf, men jag ska ner på mässan iaf. Finns mycket fina bilar där. Plus att man kan göra den del fynd oxå.

    /ante

    Comment


    • #3
      Re: Elmia

      Originally posted by Carina
      Är det någon med Fiat Coupe som ska ställa ut i Elmia i April?
      Hade varit kul att träffa nån med likadan bil
      Inget planerat än men är sugen på att åka! Dock vet ja inte om ja åker ner med Fiaten i fall ja ska ner!!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Det är ju nästan ett heligt datum, då ska bilen va klar ju så det är klart att man ska dit me Coupén, inget snack =).. Bara att jobba lite extra så man hinner klart då!
        Coupé 16VT +

        Comment


        • #5
          Tanken var att jag skulle hinna klart med min bil till Elmia , men med förseningar och ändrade planer får jag spara på krutet till nästa vinter och nöja mig med en "liten" ombyggnad och inte den som det var planerat för. Men det är ju inte helt otänkbart att man kan träffas alla coupe ägare på dagen D nere i Jönköping !!!
          ¤TOGGEX¤

          Comment


          • #6
            Min bil är nog klar tills dess... Hoppas man får träffa andra likasinnade förra året när jag kom dit var det mycket japs... Men framförallt Jänkare som satt o spelade raggar musik och köpte raggarballe med sväng dörr
            Aja som sagt hoppas vi ses där, och förhoppningsvis så är bilen i riktigt fint skick tills dess.
            MvH /Peter

            Comment

            Working...
            X