Announcement

Collapse
No announcement yet.

Göteborg till våren/sommaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Göteborg till våren/sommaren

    Tänkte bara att det kunde vara kul att kanske träffa de som bor här i Göteborg någon gång till våren/sommaren. Det finns ju faktiskt några stycken som bor i och runt omkring Göteborg här på forumet. Vet att det har gjorts försök tidigare med att träffas men att uppslutningen varit ganska dålig, eller har jag fel. Fick idéen nu när jag satt och tittade ut över det gråa Göteborg och såg framför mig massor med Fiats parkerade brevid varandra och folk som förundrat promenerar förbi och undrar varifrån alla dessa Fiats kommer. Detta är bara en tanke, frågan är om det finns något intresse till att träffas och spana in varandras bilar och snacka skit över en god fika eller matbit.
    .:: mattias
    .:: http://www.hellstedt.com/fiat

  • #2
    Re: Göteborg till våren/sommaren

    Originally posted by mattoh
    Tänkte bara att det kunde vara kul att kanske träffa de som bor här i Göteborg någon gång till våren/sommaren. Det finns ju faktiskt några stycken som bor i och runt omkring Göteborg här på forumet. Vet att det har gjorts försök tidigare med att träffas men att uppslutningen varit ganska dålig, eller har jag fel. Fick idéen nu när jag satt och tittade ut över det gråa Göteborg och såg framför mig massor med Fiats parkerade brevid varandra och folk som förundrat promenerar förbi och undrar varifrån alla dessa Fiats kommer. Detta är bara en tanke, frågan är om det finns något intresse till att träffas och spana in varandras bilar och snacka skit över en god fika eller matbit.
    Detta låter som en fin idé bor i Borås.
    men det är ju inte alla för långt att åka..
    Fiat Bravo såld

    Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

    Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

    Fiat Punto HGT

    Comment


    • #3
      Jag är med det hade vart kul.

      Comment


      • #4
        Men jag tycker vi försöker sätta ett datum å gå ut stenhårt med det.
        vore trevligt.


        anars får jag ju påminna er om lagliga race på viared i borås i sommar igen..
        Fiat Bravo såld

        Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

        Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

        Fiat Punto HGT

        Comment


        • #5
          Kanske lite tidigt att spika ett datum, tänkte bara kolla om det fanns något intresse bland medlemmarna här.
          .:: mattias
          .:: http://www.hellstedt.com/fiat

          Comment


          • #6
            Det är ju bara å styra upp en träff i samband med Blackrace i gbg.
            Jag kommer antagligen komma ner vid några tillfällen i sommar.
            Samling nånnstann innan, fika/snack etc. Sen till Blackrace å göra upp
            För dom som vill det.
            //Rickard
            http://tipo.sketfull.com

            Comment


            • #7
              Det är en bra plan, men det är ju fusk att du har en så mycket fetare bil Vi får påminna varandra om att verkligen genomföra detta i sommar. Kunde ju vara kul att komma med en fiat-karavan ut till Blackrace
              .:: mattias
              .:: http://www.hellstedt.com/fiat

              Comment


              • #8
                om det är i samband med en blackrace tävling så kanske jag tittar upp oxå

                före detta coupe trimmare
                pimpig cadilacc deville
                Sv1000s C-Ö

                Comment


                • #9
                  Det låter skoj, då kan jag karavana med sketfull till gbg!
                  Det vore trevligt att få se din bil i action Mojo....
                  SDE Racing
                  Coupe 20VT-97 under konstruktion
                  Marea Weekend HLX-97 påställd
                  Punto 75 SX-98 påställd
                  Tipo 1,4ei-94 såld

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mattoh
                    Det är en bra plan, men det är ju fusk att du har en så mycket fetare bil Vi får påminna varandra om att verkligen genomföra detta i sommar. Kunde ju vara kul att komma med en fiat-karavan ut till Blackrace

                    låter grymt. slå i hjäl alla fördommar om fiat, å visa folket att det faktiskt är grymt att köra Fiat--
                    Fiat Bravo såld

                    Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

                    Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

                    Fiat Punto HGT

                    Comment


                    • #11
                      Det låter bra med karavan till blackrace kan va kul att mäta krafterna lite det var lite dåligt med fiatar med och körde förra året.
                      Den förra träffen som vi hade förra sommaren var ju så trevlig fasän att vi inte var så många.

                      Comment


                      • #12
                        när börjar dom köra blackrace?
                        Fiat Bravo såld

                        Fiat uno turbo. uppäten av naturen avslutade sitt liv på skroten..

                        Fiat uno 75 sx -1988,o avstäld. **endast 3200 mil

                        Fiat Punto HGT

                        Comment


                        • #13
                          Prelimenärt så är det första rejset 23 april i Göteborg.

                          Comment

                          Working...
                          X