Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imorgon gäller det....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imorgon gäller det....

    1:a maj imorgon, skulle egentligen åkt ner till småland och bytt bromsskivor på punton, men blivit tvungen att skjuta på det ett par veckor (blir ju himla billiga skivor om man lägger på 100mil för att montera dem. Jaja, himla ekonomisk man är då!)
    Så med ny månad och lovat fint väder så är det bara en sak som gäller; Ställa på Coupen! Längtar redan, jisses vad det skall bli kul!
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

  • #2
    Jaha då kommer du väl till Skokloster då? :-) Ska tydligen bli sol, för en gångs skull!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Vet inte om jag hinner, är inte så morgonpigg och måste skifta till riktiga däck innan jag kan åka. Så jag är nog inte färdig innan lunch och det är väl då alla lämnar skokloster. Fast man kan ju åka med punton också... Har velat åka dit ett par år nu, men jag är alltid i småland denna helgen. Får se hur jag göra, men det hade ju varit trevligt med ett ansikte på folk ;-)
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        Jag skall inte söka jobb i ett F1-stall....

        det tog 4 timmar att skifta hjul idag, men de blev himla fina! Polerade och vaxade dem innan jag satte på dem.

        Premiärtur till ekolskrog (inte en enda fiat som stannat för en fika på väg hem...) och hem. Jisses vad kul. Fick en Audi A6 (tror jag) i rumpan, växlade ner till 5:an och trycker till. Resultat: Bilen börjar vandra över vägen. Visserligen var det rätt spårigt där, men på en 110 väg borde man väl ändå inte märka av sådant! Blev lite försvånad över hur långt bak audin kom, han verkade ha himla brottom fram till mig :-)
        Hade verkligen glömt hur kul det är att köra bil!
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

        Comment


        • #5
          :-)

          Jag tror alla åkte åt varsitt håll hem! När var du ute? Vi var kvar på Skokloster till 14.30 ca.
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • #6
            Kom inte iväg förrän 16.30, sen som vanligt ;-) Hade Punton parkerad på gatan under tiden jag körde coupen, ställde in coupen, startade punton och höll på att köra in i garageporten när jag skulle parkera den. Ruggiga bromsar på coupen, utan tvekan. Alldeles för lätt att vänja sig vid dem.
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment

            Working...
            X