Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knutstorp 9/5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Knutstorp 9/5?

    Någon här som skall ner/upp och köra?


    Såg på lazzat att Särås skall dit förmodligen med sin honda.

    Ingen fiatist?

    Själv skall jag nog göra mitt första banbesök nånsin, Är lite nervös eftersom jag är nybörjare på bana (iförsaj har man ju kört bilen mycket på gatan men det är ju inte samma sak)

    Men jag skall i varjefall testa på, tror inte dom är taskiga mot mig för jag är ny


    Hade varit kul om nån fiat till hade kommit dit.


    MVH

    Mujo M
    före detta coupe trimmare
    pimpig cadilacc deville
    Sv1000s C-Ö

  • #2
    Hade jag vetat innan så.. Fan jag trodde inte det var nåt i år eftersom man inte hört nåt..?
    Nu är man lite uppbokad. Fasen..
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Hade det inte varit så långt bort så kanske. Ruskigt nyfiken på att köra bana, men det känns så fånigt att vara första-gångare och gammal.... Men någon gång skall ju vara den första så jag försöker låta bli att tänka på den saken. Har inte ens "kört" på vanliga vägar..... Hoppas jag har möjlighet att köra innan jag säljer coupen i alla fall.
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        ja jag fick själv oxå reda på det iförrgår.

        Men Per du vet att problem är till för o lösas du får knixa och klura lite.



        Novisen jag är precis i samma tankegång. Måste prova det jöö
        före detta coupe trimmare
        pimpig cadilacc deville
        Sv1000s C-Ö

        Comment


        • #5
          Hej,

          Har varit där 3 år på raken men får tyvärr svika i år.

          Pär
          Coupé 20VT -LE -99
          Maserati Merak -73

          Comment


          • #6