Announcement

Collapse
No announcement yet.

Till er med skinnklädsel..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Till er med skinnklädsel..

    Testa Turtle Wax skinnrengöring/balsam!

    Stolarna blir som nya med en helt annan elastisitet och känsla. Bland det bästa jag gjort i förhållande till sitt pris (149kr)..!

    Inte alls gay med balsam, utan ger grym nybilskänsla helt enkelt.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

  • #2
    Re: Till er med skinnklädsel..

    Originally posted by per
    Testa Turtle Wax skinnrengöring/balsam!

    Stolarna blir som nya med en helt annan elastisitet och känsla. Bland det bästa jag gjort i förhållande till sitt pris (149kr)..!

    Inte alls gay med balsam, utan ger grym nybilskänsla helt enkelt.
    visst är det lite gayigt med balsam... =)

    Comment


    • #3
      Även läder gläder!!!

      Jag gick till möbelaffären och frågade. Gick därifrån med "Leather cleaning and protection" från Leather Master. Det blev väldigt bra resultat. Alla smårepor försvann och lädret fick en vacker lyster.(får INTE betalt för att skriva detta) Medlet kostade dock en hundring mer än Turtles.
      Alfa Romeo Spider 3,2 Q4 -07
      Volvo V50 T5 -05

      Comment


      • #4
        Gick också till en möbel-affär och köpte rengöringsmedel och det där från leather-master. Åkte hem och började fundera på om det verkligen var bra (det är ju en bil, inte en soffa), läste lite på FCCUK och de verkade tycka att Autoglym var jättebra, funderade en stund och oroade mig, åkte till micro och köpte autoglym läderbalsam också. Körde hem, tittade på flaskorna ett par dagar och avslutade med att använda det från Leather-master. Så nu får man väl åka och köpa Turtles också.....

        Ibland ifrågasätter min sambo mitt beteende. ;-)
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

        Comment


        • #5
          Måste prova!!
          Älskar italienska bilar

          Comment


          • #6
            Originally posted by novisen
            Gick också till en möbel-affär och köpte rengöringsmedel och det där från leather-master. Åkte hem och började fundera på om det verkligen var bra (det är ju en bil, inte en soffa), läste lite på FCCUK och de verkade tycka att Autoglym var jättebra, funderade en stund och oroade mig, åkte till micro och köpte autoglym läderbalsam också. Körde hem, tittade på flaskorna ett par dagar och avslutade med att använda det från Leather-master. Så nu får man väl åka och köpa Turtles också.....

            Ibland ifrågasätter min sambo mitt beteende. ;-)

            Hahaha
            Varför gör hon det?
            Föredetta Coupé ägare -
            http://coupe.sketfull.com + http://www.danielhilding.se

            Comment

            Working...
            X