Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bra vecka :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bra vecka :-)

    Började bra i måndags med att Punton gick igenom besiktningen, borsett från att jag behöver ta ner och rengöra bromsarna, men det hade jag ändå tänkt göra.
    Fortsatte med att jag var ute med coupen en runda i tisdags och en Cossi-förare kom fram och beundrade bilen. Verkligen kul med någon som gillar bilen och frågar lite och undrar. En av de stora glädjestunderna faktiskt, någon att beundra bilen med, flickan hemma förstår ju inte det där ;-)
    Igår var jag ute och körde med min 1:8 offroad i 3 timmar, sååå kul. Börjar få till det med hur man skall ställa in motorn nu. Kompisen fick stryk hela tiden, jag kör helt enkelt bättre än han, jätteskoj!
    På vägen hem kommer ett stort gäng på motorcykel. Såg så kul ut att köra på det viset och gasa lite. Slängde i 3:an och gasar med lite, och lyckas faktiskt hålla jämt med en av de sista av cyklarna i gänget. Skoj! (ignorera helt att de var 2 på hans motorcykel och att han körde på bakhjulet) ;-)

    Helt klart godkänd vecka, och på måndag börjar semestern. 4:a veckor ledigt.
    Ville bara dela med mig, känns så bra nu. :-D
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

  • #2
    vissa har inte semester så ha de så kul där ute du!
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment

    Working...
    X