Announcement

Collapse
No announcement yet.

Malmö Träff Idag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Malmö Träff Idag

    Hej alla glada Fiat ägare.

    Tänkte fixa lite folk ikväll som är sugen på att vissa upp sina bilar.
    Vi är ju trots allt en hel del fiat ägare.
    Tänkte att vi skulle träffas på jägersro stora parkering, utanför travbannan. Vi träffas där runt 19:00 tiden Onsdagen den 27 April. Även ikke fiat ägare är välkommna. Men ni som har fiat och bor vid Malmö och lite längre upp, be there. Efteråt åker vi till Malmö strippen. Om vädret är bra förstås. Men det ser bra ut nu iallafall.
    Roligt att få titta på varandras bilar också.
    Skriv gärna här om ni kommer eller inte. Om ni är sugna på att hålla lite träffar och lite feedbak om vad ni tycker om idéen. Måste ju vara någon som tar tag i det ju

    Mvh

    Acke
    Livet leker inte utan min fiat coupe

  • #2
    Kunde inte komma dessutom såg jag det nu =)

    Jobbar ständig kväll så en helg skulle sitta fint med en lite träff... skulle vilja kolla lite andra coupeer oxå...
    Men ska nog bli "sjuk" en onsdag sen när det blivit lite varmar o åka ner till malmö.. måste juh testa bilen =)
    Vart tog min nacken vägen!?

    Comment


    • #3
      Ett tips är att ha god framförhållning på en vecka eller nått för att få me så många som möjligt!

      Förresten blev det av och hur många kom, lite nyfiken här?!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Originally posted by 84jr0
        Ett tips är att ha god framförhållning på en vecka eller nått för att få me så många som möjligt!

        Förresten blev det av och hur många kom, lite nyfiken här?!
        Tjenare.
        Eftersom det var sama dag så. Blev det inget speciellt. Dessutom så var det dåligt väder. Får se vad som händer nästa onsdag. Kommer att vara på jägersro Mcdonalds vid 1900 varje onsdag med min Coupe, Så det är bara att titta förbi..
        Livet leker inte utan min fiat coupe

        Comment


        • #5
          Acke e det du som har tribal tatto på sidorna och vita speglande baklycktor? Vill bara veta eftersom jag såg en sådan idag. Med tanke på stylingen så undrar jag även om du körde en svart honda civic tidigare?
          Last edited by Black_GT; 29 April 2005, 00:28.
          Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

          Comment


          • #6
            Originally posted by Black_GT
            Acke e det du som har tribal tatto på sidorna och vita speglande baklycktor? Vill bara veta eftersom jag såg en sådan idag. Med tanke på stylingen så undrar jag även om du körde en svart honda civic tidigare?
            Tjenare.

            Japp.. det är jag.
            I egen hög person

            Min förre detta Honda Också..
            Var såg du mig någonstans.

            Mvh

            Acke
            Livet leker inte utan min fiat coupe

            Comment


            • #7
              Vi körde bakom dig vid Stenkula skolan. Vi satt faktiskt och kommenterade din bil. Min polare undrade varför du hade sådana lampor bak både utseendemässigt och lagligt och jag undrade varför du har tribal tattoo på sidorna Satt det på när du köpte den eller har du fixat det?

              Jag tycker "fast and furios" stilen är svår att få till att funka på coupen pga formen och stilen. En clean look och ett snyggt cadamuro kit är pricken över I:et enligt mig.

              Jag körde en svart punto GT innan, nu kör jag en svart A112 abarth. Du kanske har sett mig innan. Håller på och fixar till abarthen just nu, men snart är den klar och då kommer jag gärna till träffarna på onsdagarna.


              Ha det
              Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

              Comment


              • #8
                Originally posted by Black_GT
                Vi körde bakom dig vid Stenkula skolan. Vi satt faktiskt och kommenterade din bil. Min polare undrade varför du hade sådana lampor bak både utseendemässigt och lagligt och jag undrade varför du har tribal tattoo på sidorna Satt det på när du köpte den eller har du fixat det?

                Jag tycker "fast and furios" stilen är svår att få till att funka på coupen pga formen och stilen. En clean look och ett snyggt cadamuro kit är pricken över I:et enligt mig.

                Jag körde en svart punto GT innan, nu kör jag en svart A112 abarth. Du kanske har sett mig innan. Håller på och fixar till abarthen just nu, men snart är den klar och då kommer jag gärna till träffarna på onsdagarna.


                Ha det
                Aha.. Där ser man... Lagligt är det nog !!?? inga problem. Men dom ska inte se ut så. Där kommer på en mörk solfilm. Nu är det spegel solfilm.. Det ända jag hade,. Tycker heller inte det är snyggt. Men ska pröva med mörkt också. Blir det inte bra. Så åker dom av.
                mm.. Förstår vad du menar med Fast and furius stilen. Visst. Det är svårt. Det är därför jag försöker. Du ska se den på kvällen Får nya fälgar nästa vecka. Det är bara det som behövs. Och nya hjullager bak förstås.
                Tror jag vet vem du e. Men inte riktigt säkert... Vad kul att få se bilen en onsdag då. Då hänger du med på fiat träffarna i Mö också då

                Mvh
                Acke
                Livet leker inte utan min fiat coupe

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Black_GT
                  ett snyggt cadamuro kit är pricken över I:et enligt mig.

                  Digga Cadamuro!!! Vill ha!!
                  Vart tog min nacken vägen!?

                  Comment


                  • #10
                    Nu har jag sätt många Coupe i Mö.... Är det någon här som är sugen på en liten FIAT träff nästa onsdag. Även folk utanför Malmö får (ska *ler*) komma. Vill först veta hur pass intresset ser ut.
                    Mvh
                    Acke
                    Livet leker inte utan min fiat coupe

                    Comment


                    • #11
                      fick tillbaka bilen nu i fredags.. går som ett skott nu efter lite pill med motorn... =) så på onsdag då... =)
                      Fiat Coupé Turbo 20VT 1999

                      http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=186

                      http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=271

                      Comment


                      • #12
                        varför onsdagar!!??? Jag jobbar juh!!!!
                        Vart tog min nacken vägen!?

                        Comment


                        • #13
                          Strippen jue =)=)=)
                          Fiat Coupé Turbo 20VT 1999

                          http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=186

                          http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=271

                          Comment


                          • #14
                            jag veeet... men....
                            Vart tog min nacken vägen!?

                            Comment


                            • #15
                              jaja.. sjuka dig eller ta ledigt fan.. eller du jobbar kanske natt!?
                              Fiat Coupé Turbo 20VT 1999

                              http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=186

                              http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=271

                              Comment

                              Working...
                              X