Announcement

Collapse
No announcement yet.

Två små

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Två små

    Har varit och bytt en framlykta på min PuntoGT 96 och tydligen går det inte att få tag i tonade längre. Ser ju hemskt ut med en klar lykta och en tonad! Skulle bli väldans glad om någon har en tonad på lager eller vet vart man vänder sig för att tona glaset, om det går...

    Och det andra. Blev en anings trött på bilen nu, så jag tänker se mig om efter en annan kul leksak. Var borde en GT med 6000 fullservade mil och SuperSprint avgas med avmonterad sänksats landa på för pris? Och vad för kul skall man börja leta efter?
    Tacksam för hjälp.
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

  • #2
    Byt upp dig till en Uno Turbo! :-D
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Min förra bil var en Punto GT -95, jag bytte upp mig och det finns bara ett val.......
      //Martin
      Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
      Åker - Cheva Transsport -01
      Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
      Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
      Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
      Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

      Comment


      • #4
        Jo, har gått och drömt om en Coupe i 3 år. Så fort jag lyckats fixa ett garage så..... Hoppas bara att alla bilar inte är kraschade innan dess. Tar ett tag att hitta ett i Stockholm.
        Vill nog hellre ha något man inte bryr sig så mycket om.
        Inte för stort heller för den delen. Satte mig i en Coupe för ett par månader sedan(glömde fråga om man fick provköra...) och det kändes som att sätta sig i en sparsamt möblerad 2:a på 90kvm... Man drunknade ju nästan i framsätet!
        Funderade på en peugot eller opel eller .... tja, vet inte. Men förmodligen inte fiat i alla fall. Skall vänta på det där garaget.
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

        Comment


        • #5
          Garage i stockholm är inte så svårt att hitta.
          Var i Stockholm letar du?
          //Martin
          Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
          Åker - Cheva Transsport -01
          Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
          Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
          Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
          Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

          Comment


          • #6
            Runt Vällingby. Fast jag letar inte så himla aktivt. Har hela tiden trott att det är kört och bara att ställa sig i kö hos bostadsbolaget och vänta. Himla glad om man kan skynda på det hela!
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment


            • #7
              Där borde det väl finnas platser.....
              Jag trodde att du letade i innerstan.
              //Martin
              Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
              Åker - Cheva Transsport -01
              Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
              Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
              Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
              Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

              Comment


              • #8
                Jaha, tänk så enkelt det var. Har garage från 1 juni. Hoppas att man kan sänka försäkringspremien också nu då...
                Var ute och körde coupe i natt. Oj vad arg man blev när flickan väcker en precis när man fått upp farten :-)
                Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                Comment

                Working...
                X