Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sänkning Uno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sänkning Uno

    Hallå,

    Jag har starka tankar på att sänka min Uno men har ännu inte koll på vad för fabrikat jag ska välja. Har sett här på forumet att många köpt HR sänkningssatser men har även hittat andra alternativ. Skulle bli glad om någon ville dela med sig av sina erfarenheter vad gäller fabrikat, komfort, vettiga företag osv. Har kollat på JR och H&R, priserna skiljer markant mellan t ex Europadelar och bildesign, vad skiljer sänkningssatserna åt?

    Josse
    Svart chippad Uno turbo -90
    och illgul 128:a -74

  • #2
    H&R:en kan uppfatas som något stötig!
    Men den är bra i väghålning!
    JR vet jag inge om...
    /Jimmy
    mvh Jimmy Särås

    0736-996 993

    Comment


    • #3
      Oki

      Tack! Får väl kolla vidare och se om jag kan bestämma mig (lider av beslutsångest). Som sagt så har jag bara hört gott om H&R men det är ju samtidigt inte det billigaste alternativet. Men vill ju inte heller köpa någon skit utan vill ha bra grejer. Får se vad det blir. Har iaf inhandlat färg idag, är riktigt sugen på att fräscha upp mina bilar i sommar. Ska bla måla bromsok, ska bli kul!
      Svart chippad Uno turbo -90
      och illgul 128:a -74

      Comment


      • #4
        Det blev JR från Alfa Rosso

        Europadelar kan ju ta sig nånstans. Försökte nå dem per telefon i flera timmar utan att komma fram (upptaget) och skickade sedan fax med förfrågan om sänkningssats och om de hade det på lager. Fick svar efter ett dygn: leveranstid ca 3 veckor!! Puh, snacka om segt företag! Tydligen har de inget själva i lager utan när (OM) de får in någon beställning beställer de i sin tur från något annat ställe. Äsch de kan behålla sina grejer, så jag bad pappa ringa Alfa Rosso (han är stamkund och har fin rabatt) och beställa därifrån. Får nog fjädrarna idag och ska sänka bilen genast, hihi. Ska bli kul.
        Svart chippad Uno turbo -90
        och illgul 128:a -74

        Comment

        Working...
        X