Announcement

Collapse
No announcement yet.

Besiktade 124:an igår....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Besiktade 124:an igår....

    Och tydligen så var gudarna på min sida Inte för att jag visste nåt som skulle gå fel men, dom brukar ju alltid hitta på nåt idiotiskt som ska fixas iallafall. Men icke denna gång, underbart nu är det bara att köra som f-n, hehe
    Pippigul 124SC -72

  • #2
    Härligt!

    Min Uno turbo ska in på fredag, alltid lika nervigt och jag håller på att bli hysterisk när de bankar på med sin klubba och man undrar vad de ska hitta på för fel... Hoppas det går bra...
    Svart chippad Uno turbo -90
    och illgul 128:a -74

    Comment


    • #3
      Besiktigade min Punto igår, ingen anmärkning. Om någon skulle få för sig att hamra på min bil skulle jag nog slå tillbaka! Ajabaja att slå de försvarslösa! :-)
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        Han försökte inte ens slå min bil, han insåg förmodligen att han inte skulle ha en chans Då skulle han fått ett FIAThuvemblem instämplat i pannan resten av livet *skrattar*
        Pippigul 124SC -72

        Comment


        • #5
          Mikael, din 75:a, har du köpt den nyligen? Undrar om det är samma som jag provkörde för ett par år sen i Värmland...
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • #6
            Nja.

            Den har varit i familjen de senaste 10åren så jag tror ej det. Den har dock tyvärr sett sina bästa dagar så den blir nog reservdelsbil
            Pippigul 124SC -72

            Comment

            Working...
            X