Announcement

Collapse
No announcement yet.

winter-trackday 5 februari 06

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • winter-trackday 5 februari 06

    För mer info kola på rejsa:
    http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23615

    Kommer själv att köra min fiat 125

  • #2
    Vinterkul på bana, winter-trackday

    När vi nu bor på de breddgrader där vintern biter sig fast en väsentlig del av året får vi ju ta sommarnöjet med till vintern. vad gör vi då?

    Inleder dagen med lite genomgång. väl ute på banan börjar vi med en konbana eftersom slalom inte är fel på vintern, vi kör på tills mat- och kaffesuget ger sig till känna. Vad kan väl vara lämpligare en vinterdag är en god sopplunch följd av kaffe?!

    Väl ute på banan igen så är konerna borta och vi kör bankörning. Avåkningzoner är upplogade stegvis för att bromsa upp eventuella besök utanför banan, och banan är delvis avkonad för att sänka maxhastigheten.
    Underlaget är spolat för att få ett hållbart vinterväglag.Instruktörer finns tillgängliga hela dagen. Vi kör endast med gatlegala vinterdäck, ej med spikdäck. Tänk på att även snö kan vara hårt om man går av både mot dig själv och mot materialet. Hjälm är ett krav då Du inte kör med instruktör.

    Så se över dina dubbdäck och kolla kylarglykolen så har vi en skoj dag på banan mitt i vintern! Ansvarar för genomförandet under dagen gör www.maxspeed.se

    Väl mött på banan!

    Datum 2006-02-05
    Tid 10-17
    Plats mittsverigebanan
    Kostnad 500kr/person

    Betalningsanvisning:
    Teori och förarövningar 500 SEK inkl. moms per person. Betalning till pg-383405-8 (speed academy) märk inbetalningen med ditt namn och datumet för träffen. Betalning bör vara inne senast 2006-01-25

    Kontakt:
    Mattias Hedlund
    0611-31344
    070-2160825
    hedlund_mattias@hotmail.com

    Comment


    • #3
      Synd att man bor där man bor...
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        Originally posted by per
        Synd att man bor där man bor...
        Jag fixar boende om Du kommer

        Comment

        Working...
        X