Announcement

Collapse
No announcement yet.

träff på söndag???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • träff på söndag???

    Vad sägs om en spontan träff nu på söndag, kan man inte bara offra lite så att det blir av???? för ni förstår väl att det aldrig kommer att passa alla på samma tid, man får helt enkelt ta sig tid för det, för ni vill väl som jag se alla de bilarna man har snackat om(åtminstånde några). kom igen nu föreslå tid o plats det kan ju bli roligare än det ni annars skulle ha gjort o det kan bli tråkigare , men ge det en channs. Ps jag har oxå annant att göra på mina få lediga dager, men vill gärna se bilarna live o ägarna oxå för den delen......

  • #2
    OK var då? Göttebooorgg?? Om inte västkusten så kanske mitten på landet nånstans?
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Kinnekulle!

      Vad sägs om Kinnekulle, den 6-7 juli är det banträff för märkesklubbar där,Turbo Performance Club, SAAB Turbo Club of Sweden, VW Gti Klubben, Opel Sport Club och TXM Racing.
      Information på http://forum.saabturboclub.com/
      gå in på träffar och sedan 2 dagars på kinnekulle för program och mer info!
      /Tony
      SDE Racing
      Coupe 20VT-97 under konstruktion
      Marea Weekend HLX-97 påställd
      Punto 75 SX-98 påställd
      Tipo 1,4ei-94 såld

      Comment


      • #4
        Ojdå. Får man köra?
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Per

          Ja man får köra det enda kravet är att man är medlem i någon av klubbarna !
          Ifall man kör Fiat så får man gå med i TMX racing klubben för ca 300 kr tror jag det var, sedan är det bara att gasa

          SDE Racing
          Coupe 20VT-97 under konstruktion
          Marea Weekend HLX-97 påställd
          Punto 75 SX-98 påställd
          Tipo 1,4ei-94 såld

          Comment


          • #6
            Hej!
            Jag skall dit på Söndagen, dock utan Coupén, skall till Gelleråsen Tisdagen den 9/7 & sladda lite istället!
            /Pär
            Coupé 20VT -LE -99
            Maserati Merak -73

            Comment

            Working...
            X