Announcement

Collapse
No announcement yet.

K:Fiat Punto GT Turbo Köpes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K:Fiat Punto GT Turbo Köpes!

    Tjena

    Jag är ute efter en Fiat Punto Gt Turbo utav årsmodell 97-upp så om någon har en var god att kontakta mig.

    Mvh//Noby

  • #2
    Lycka till

    Har själv en 95:a. kanonkul bil.

    Totalt finns det endast 7st i sverige, så lättast blir nog att ta en från Tyskland.
    /F/I/A/T/ Punto GT
    Fiat går aldrig sönder, De bara upphör att fungera ett tag.

    Comment


    • #3
      Jasså bara 7st aja då vare som jag hade tänkt mig ...

      Vet du nånstans man kan kollla på nätet efter de i tyskland, mobile.de hade inte så många typ 2 st och inte turbo... för hur mkt hk har turbo ?

      Mvh//Noby

      Comment


      • #4
        GT har turbo, det finns ingen som heter GT Turbo.. o den har 133hk. :-)
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Tja

          Bah glöm det där jag tänkte helt fel !!!

          Men var kan man leta efter GTn ... förut vare ju massor på mobile.de men nu hittade jag bara 3-4 st ... nåra ideer....

          Hur mkt ska man pröjsa för en -97 ev -98 i hyffsat skick me all utrustning ?

          Vad gör den på 0-100 ?

          Mvh//Noby

          Comment


          • #6
            lk

            55-65 tusen för 97 eller98 a är rimligt
            Tror att dom accelrerade från noll till hundra på 7.9 sec när dom är helt orginal...
            /HH

            Comment


            • #7
              www.autoscout24.se

              'r en bra sida.
              /F/I/A/T/ Punto GT
              Fiat går aldrig sönder, De bara upphör att fungera ett tag.

              Comment


              • #8
                Tror att du skall ha tur om du hittar en för 55-65' för en 97/98:a. Såg 2 bilar nere i skåne för en månad sedan. Båda -96r. De annonserades för 70-80'.
                Pratar lite i egen sak, behöver sälja min -96:a, men oavsett vad skulle jag aldrig sälja för några 55'. Vill nog ha 75 snarare....
                Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                Comment


                • #9
                  http://se.mobile.de/cgi-bin/search.p...che=8&x=67&y=5

                  Där har ni lite Punto GT på mobile.de Hoppas det finns nån som passar! ;-)
                  /Jimmy
                  mvh Jimmy Särås

                  0736-996 993

                  Comment


                  • #10
                    Om du är intresserad av en -96:a kan du ju höra av dig. Har rullat 6500 mil, pippifågelgul. Finns i stockholm. Till skillnad från de tyska har den inte rullat 10 000 mil på autobahn :-)

                    FiatLE@hotmail.com
                    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                    Comment


                    • #11
                      Är det din?

                      Har sett en gul GT i Henriksdal. Is it yours?
                      /F/I/A/T/ Punto GT
                      Fiat går aldrig sönder, De bara upphör att fungera ett tag.

                      Comment


                      • #12
                        Nä, det är nog inte min. Fast jag hade den på ViaBilservice, södermalm, för en vecka sedan så de kanske var där och körde en runda.... Annars har inte jag varit där.
                        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                        Comment


                        • #13
                          Punto GT

                          Hittade denna länken..

                          http://www.blocket.se/view/567617.htm

                          Comment


                          • #14
                            novisen

                            Pris!?
                            /Jimmy
                            mvh Jimmy Särås

                            0736-996 993

                            Comment


                            • #15
                              Hade verkligen tänkt mig 75' för bilen, men man kanske får gå ner lite i pris. Älskar den lille rackaren och har bytt allt som det skall, plus lite till. Funderar på om man kanske skulle sälja coupen istället.... Så kan jag ju behålla punton.... Har aldrig tidigare uppfattat 110km/h så fruktat långsamt som med coupen, mitt körkort kommer att ryka all världens väg :-)
                              Eftersom jag skall hämta master-nyckeln om c.a. en vecka hos mina föräldrar så har jag inte gjort någon seriös ansträngning än för att sälja. Vill du kan du skicka svar till:
                              FiatLE@hotmail.com
                              Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                              Comment

                              Working...
                              X