Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skokloster 1 maj 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skokloster 1 maj 2006

    Jahaja det verkar vara dags för ett upprop till årets Skokloster-date måndag 1a maj! Det börjar ju snackas.

    Det är ju som alltid kul köra i en lång rad av Fiatar, så varför inte träffas på vår - redan inpinkade - träffplats innan, Ekolskrog.

    Ska vi säga kl. 9.00 där? (förra året sa vi 10.00 och då hamnade vi efter hela jäkla Alfafamiljen och fick en undanskymd plats. Segt.)

    Måndag 1 maj, kl 09:00, Ekolskrog vid Ekolnsbron, E18 mellan Bålsta och Enköping.

    Bilder av 84jro från förra året
    Last edited by per; 14 March 2006, 18:00.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

  • #2
    Jag måste ju visa upp min coupé så jag kommer Hoppas jag hittar rätt till mötesplatsen, sist blev det fel!

    Hur ser det ut i södra Sverige, tecken på vår? I Stockholm ser det ut som om vintern precis börjat!
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Jag är på!
      Hur gör vi från västkusten? Åker upp kvällen innan och övernattar på något käckt ställe? Förslag på det Per? *nudge* *nudge*
      Coupé 20VT LE -99 Svart
      Camaro V8 1LE -14 Röd
      Huracan V10 610-4 -14 Grå
      Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

      Comment


      • #4
        Originally posted by alx
        Jag är på!
        Hur gör vi från västkusten? Åker upp kvällen innan och övernattar på något käckt ställe? Förslag på det Per? *nudge* *nudge*
        Sova? Riktiga förare sover inte
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Alx

          Ja för tusan, kan fixa övernattning åt dig o Freddan iaf., fler ändå om man tar med egen sovsäck/underlag. Farsans hus är alltid öppet för glada Fiatägare.
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • #6
            Olsson antecknar sovsäck o nallebjörn..
            With great power comes the bitches
            Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
            Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
            Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

            Comment


            • #7
              Jag kmr garr till skokloster iaf ! får se om jag hamnar vid alfasamlingen eller om jag glider till er

              MVH//PP
              Porsche 996 C2 -00
              Volvo V60 D3 -12

              Comment


              • #8
                84jr0

                När du åker E-18 från stan så ska du passera båda Bålsta avfarterna! Efter dem så är det första avfarten. Voilá Ekolskrog.


                Last edited by Prowler; 14 March 2006, 19:50.
                20VT-97 | Minhembio

                Comment


                • #9
                  Detta brukar alltid krocka med årets första bankörning, men i år kommer jag. Lutar åt att det blir med Punton.
                  Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
                  Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Prowler
                    84jr0

                    När du åker E-18 från stan så ska du passera båda Bålsta avfarterna! Efter dem så är det första avfarten. Voilá Ekolskrog.
                    Blir nog rätt nu. Förra året var jag så javla bakfull på vägen dit så en vän fick köra Fiaten...
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • #11
                      Jag har tänkt att försöka ta mig upp dit jag med.
                      Kan ev. styra upp en eller två sovplatser lite utanför Enköping om det skulle behövas. Tänker själv åka här nerifrån fredagen innan för man vill ju vara utvilad.

                      Panda 169

                      Comment


                      • #12
                        Re: Alx

                        Originally posted by per
                        Ja för tusan, kan fixa övernattning åt dig o Freddan iaf., fler ändå om man tar med egen sovsäck/underlag. Farsans hus är alltid öppet för glada Fiatägare.
                        Kanon Per!!! Suverän gästvänlighet! Kan vi sova skavfötters.
                        Coupé 20VT LE -99 Svart
                        Camaro V8 1LE -14 Röd
                        Huracan V10 610-4 -14 Grå
                        Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

                        Comment


                        • #13
                          Sovsäck och snuttefilt noterat då Per
                          Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                          Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                          Comment


                          • #14
                            Far min o Jim kanske kan dela på gästfriheten typ..? Om Jim inte har någon inneboende än kanske nån kan slagga där oxå?
                            Argenta 120ie -85
                            Alfa 75 3.0V6 -90
                            BMW Z4M Coupe -06
                            BMW 118dM -10
                            Coupe 20VT -98 RIP
                            125 Special -72 RIP

                            Comment


                            • #15
                              Som sagt är det inga problem för min del, och man kan nog knöla in fler än två om det behövs. Antalet riktiga sängar är dock något begränsat.

                              Panda 169

                              Comment

                              Working...
                              X