Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe 16v turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coupe 16v turbo

    Hej! Finns nån här som har en coupe turbo 16v, förutom Särås... Jag tycker att det är dåligt drag i min o det vore kul att ha nån referens, är det nån i stockholm området som har lust att jämföra bilar??? kanske nu i helgen???

  • #2
    Fadi: Är det din silvriga 16VT som jag har sett i Södertälje ett par gånger den senaste tiden? Den har svart skinn och silvrig växelspaksknopp.
    Stilo & GSXR1000 Race

    Comment


    • #3
      Ja det äe den,kul att nån man har haft kontakt med har set den;-) När såg du den,måste varit på nära håll, bor du i närheten????

      Comment


      • #4
        Fadi

        Jag har en Coupe 16V Turbo plus och bor i Sthlm.
        Vi kan väl träffas någon dag så får du provköra min...
        M.V.H Kevin
        -= Fiat Coupé 16v Turbo Plus =-

        Comment


        • #5
          Har du lust att komma tilll träffen på lördan, annars så kan vi ju träffas nån annan stans, vad sägs om det???

          Comment


          • #6
            Fadi

            Skall försöka och komma till träffen :-)
            Annars tar vi det någon annan dag. Min semester börjar på måndag så då finns det gott med tid...
            // Kevin
            -= Fiat Coupé 16v Turbo Plus =-

            Comment


            • #7
              Vad är det för färg på din? vilken årsmodell, hur långt har den gått, trimmad???? jag såg en röd coupe vid ingången mot stan(mot st eriksplan från e 4 norr kanske du???

              Comment


              • #8
                Fadi

                Årgång -94. Kan ha varit jag.. Har en Röd pärla.
                Den är fortfarande orginal men ska sätta på en ny dump + ett sportluftfilter. Har lite funderingar på ett chip oxå.
                Själv då ... är din trimmad??
                -= Fiat Coupé 16v Turbo Plus =-

                Comment


                • #9
                  min pärla är en 96:a, silver med Zender frontpaket,svart skinn, dumpventil, öppen k&n fillter,sänkt,nyligen chippad o det är därför som jag vill ha en referens för o se om den verkligen blivit snabbare, det känns inte så.-(
                  Kommer du imorrgon???

                  Comment


                  • #10
                    Fadi: Jag har sett din Coupé inne i stan både parkerad (gamla Roxy-biografen) och körandes. Min maskros gula barchetta står uppe vid Pizzeria Rimini (på ett ungefär).
                    Stilo & GSXR1000 Race

                    Comment


                    • #11
                      om du bor där o har tid nån gång slå en pling på 0736999343 så kan vi snacka lite bilar::

                      Comment

                      Working...
                      X