Announcement

Collapse
No announcement yet.

hur får jag av fronten på min coupe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hur får jag av fronten på min coupe?

    är det mycket komplicerat att få av fronten?

    skulle vilja se hur mycket plats där e där bakom.. för ett framtida inköp möjligtvis.

    En vän till maj har en sprillans ny ic i alu som skulle suttit fint.

    någon som kan berätta om det är mycket komplicerat!?
    före detta coupe trimmare
    pimpig cadilacc deville
    Sv1000s C-Ö

  • #2
    Nej då ! Det är inga som hellst problem förutom att klippen som man skruvar fast skruvarna i rostar igen så att det kan vara lite frustrerande att lossa dem då de gärna roterar.
    Ett par skruvar på ovansidan inkl.att man får lossa på lysena.sen tror jag att det satt 2el.4 skruvar utmed nederdelen på fronten!
    Håller själv på att bygga en front nu som senare kommer att gjutas av om intresse finns !Den kommer att sitta halvklar på min bil nere på Mantorp den 3:e !
    ¤TOGGEX¤

    Comment


    • #3
      Togge: Lite bilder på fronten när den är färdig vore gött. Kanske vore något för en annan om den är vajer och hyfsad billig ju. :-)
      På sommaren rattas det åter en härlig liten Fiat! :-) Barchettan den lilla oranga pärlan:
      http://www.garaget.org/?car=63213

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dan the Man 13
        Togge: Lite bilder på fronten när den är färdig vore gött. Kanske vore något för en annan om den är vajer och hyfsad billig ju. :-)
        Kommer utan snack att vara den snyggaste eftermarknadsfronten som finns i europa just nu!!!!!
        Givetvis måste det finnas ett intresse av flera på fronten innan jag gör en gjutform, då den tar tid och massor med slantar.
        Då kan man få den i glasfiber m yelcot, kolfiber m yelcot eller kolfiber med riktig plast klarlackad och klar !!
        Pris återstår att se men tippar mellan5000-8500:- beroende på variant !
        ¤TOGGEX¤

        Comment

        Working...
        X