Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eskilstuna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eskilstuna?

    Några som är sugna på en fika runt eskilstuna?
    Skulle vara kul o få se lite andra bilar o träffa några här på forumet



    Hittar ingen karta så beskriver stället vi möts vid. macdonalds/statoil på västerleden. 17.40-1800.


    Från motorvägen dvs från stockholm/flemingsberg/södertälje/nykvarn/läggesta/strängnäs.
    Åk motorvägen sväng höger från den in mot eskilstuna när ni kommit ner för avfarten så kan ni inte missa macdonalds o statoil det ligger rakt på för mig det är skjyltat längs motorvägen också macdonalds 5 minuter eller något.
    OBS : akta fartkameror innan strängnäs.

    Från örebro/arboga/kungsör följ motorvägen sväng in höger på den ni kommer ner till en rondel sväng höger i den så ligger macdonalds/statoil 50 meter fram på vänster sida.
    Går inte att missa.

    Finns avtagsväg från västerås till motorvägen följ skjyltar mot eskilstuna o följ samma instruktion när ni är på motorvägen som de från örebro osv..

    Hoppas allt är glasklart nu

    Om ni kommer vilse (helt omöjligt iofs) så ring mig då på 0736531807

    Last edited by Blinkblink; 2 June 2006, 00:10.

  • #2
    Varför inte, kom med nåt förslag på tid och plats.
    JAG ÄR FIAT FAN, VA FAN ÄR DU?

    Min X1/9-sida


    Skaffa Firefox nu!

    Comment


    • #3
      slagsta glass är fint 7e juni skulle passa bra för mig runt 18.00?


      skulle vara kul om fler kunde komma.

      Comment


      • #4
        Eskilstuna ligger bra och nära Stockholm! Kan vara något för mig och kanske andra Stockholmare?
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Originally posted by 84jr0
          Eskilstuna ligger bra och nära Stockholm! Kan vara något för mig och kanske andra Stockholmare?
          jora... en kvarts resväg :~
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #6
            Originally posted by pazzo
            jora... en kvarts resväg :~
            Då så E-tuna grabbar, styr upp det så kommer 2 Stockholmare på besök!
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Och en bålsta-bo hänger oxå med! har ju bara 1 1/2 timmes resväg, det är ingenting för att få träffa lite fiatfolk :-)
              Om det är nån som bor i enköping eller strängnäs som vill haka på så kan vi ju mötas upp på vägen.....
              /Prowler
              20VT-97 | Minhembio

              Comment


              • #8
                Originally posted by Prowler
                Och en bålsta-bo hänger oxå med! har ju bara 1 1/2 timmes resväg, det är ingenting för att få träffa lite fiatfolk :-)
                Om det är nån som bor i enköping eller strängnäs som vill haka på så kan vi ju mötas upp på vägen.....
                /Prowler
                Självklart kan vi mötas på vägen om det bir av...
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #9
                  Jag är på också. =)
                  _____________________
                  Överlycklig äger till:
                  Fiat Coupe 16v Turbo -95

                  Comment


                  • #10
                    7e juni då klockan 18.00 vid slagsta glass är tiden platsen okej för alla?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Blinkblink
                      7e juni då klockan 18.00 vid slagsta glass är tiden platsen okej för alla?
                      Ska besikta coupen kl 14 samma dag... ja det ska gå bra för min del!
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #12
                        Njeeemas Prrrrobleeeeemas!
                        20VT-97 | Minhembio

                        Comment


                        • #13
                          Om inget stör planen dyker även jag upp mot en vägbeskrivning av platsen ! Mvh T.
                          ¤TOGGEX¤

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Togge
                            Om inget stör planen dyker även jag upp mot en vägbeskrivning av platsen ! Mvh T.
                            Vill oxå ha en vägbeskrivning.

                            Waaaait a minute... ska inte besikta bilen i juni utan juli var det ändå! Långa väntetider!
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • #15
                              fixxar en strax

                              Comment

                              Working...
                              X