Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat t 90`a Behöver V dörr svart, någon??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat t 90`a Behöver V dörr svart, någon??

    1...Hej alla glada, är det nån som har en (svart) vänster dörr till en fiat 3drs över (90`a) och en bagage lucka svart.

    2. är det samma dörrar från 88 ,89 som det är till 90 ,91 3drs??



    3. någon som har 15 tummare(14tummare) med sommardäck passande uno turbo självklart.????

    ps, till all som äger fiat uno turbo vårda dem väl, speciellt sparklådor, balkar, spola rent och se efter, jag har lyckas få tag i den rostigaste jävla uno`n någonsin.

    Att svetsa balkar(trösklar) och täcka 2 hål(10cm) i golvet hos en "mindre" aut verk kostar ca 6000kr .

    jag säger ma vaffanculo,.

    Ciao Tutti , tack på förhand.
    Last edited by L`italiano vero; 14 June 2006, 21:57.
    NOI SIAMO QUELLI

  • #2
    Re: Fiat t 90`a Behöver V dörr svart, någon??

    Benvenuto osv :~)
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      hhmmm lyft på mattan vid dom bakre hjulhusen vid stötdämparens infästning.. brukar aldrig vara mycket kvar där på en uno..
      Fiat uno 355hk på 1.3 liter
      X1/9
      www.kallebacksmotor.se

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jens
        hhmmm lyft på mattan vid dom bakre hjulhusen vid stötdämparens infästning.. brukar aldrig vara mycket kvar där på en uno..
        Det har du rätt i har strippat min andra uno nu och det är bra mö som ska göras men den kommer att bli fin. plaerat att vara klart våren/sommaren 2007.
        Uno turbo ie 88 röd
        Uno turbo ie 91 svart (död)

        Comment


        • #5
          Dörrarna ska vara samma såvitt jag vet.
          Fälgar kan man ta från Barchetta eller Coupe (15") och slå på 195/45-15 däck.
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment

          Working...
          X