Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styrväxel till 127:an

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Styrväxel till 127:an

    Är det någon som vet om styrväxeln till X1/9 passar direkt i 127:an ?

    Finns det någon som har en styrväxel till 127:an liggande som jag kan köpa ?

    Har inte funnits någonting på Bildelsbasen under flera månader.
    Måste få igång bilen som jag gav till Susanne i våras. Bild från Skokloster 1 maj 2006.
    Attached Files
    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

  • #2
    Re: Styrväxel till 127:an

    Originally posted by TurboB
    Är det någon som vet om styrväxeln till X1/9 passar direkt i 127:an ?

    Finns det någon som har en styrväxel till 127:an liggande som jag kan köpa ?

    Har inte funnits någonting på Bildelsbasen under flera månader.
    Måste få igång bilen som jag gav till Susanne i våras. Bild från Skokloster 1 maj 2006.
    Tro inte rakt över men sök efter en till 128:an dom hade samma
    res.nr

    Comment


    • #3
      styrväxel...

      kanske jag har liggandes. Skall kolla i helgen. Fick nämligen med med smått och gott till 127:an jag fick i juli
      Lille Gul= Fiat 127:a special
      årsmodell 77

      Comment


      • #4
        Re: styrväxel...

        Originally posted by Lille Gul
        kanske jag har liggandes. Skall kolla i helgen. Fick nämligen med med smått och gott till 127:an jag fick i juli
        Utmärkt, jag har också massa delar till äldre fiater och behöver du nåt eller har någon fråga så hör av dig.
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment

        Working...
        X