Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lazzat RS Challenge #4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lazzat RS Challenge #4

    Inbjudan till Svenska Fiat Klubben!

    På lördag kommer Lazzat att ha sin avslutning på RS Challenge (konbana) på Bromma trafikövningsplats.

    SFK är varmt välkommna att delta 250:- kostar detta och om man för anmäller sig till d@mer.nu så kostar det 200:-.

    Mer info finner ni på: www.lazzat.nu

    Tänkte att vi kunde ha en mini träff och lufta våra Fiat i konbanan för Fiat är bäst när det svänger eller?
    /Jimmy
    mvh Jimmy Särås

    0736-996 993

  • #2
    F¤n igen.... inget går som det ska......... Jimmy var det på söndan.........#""#"#"#"# jag som tog ledigt på söndan.............F¤n
    o till alla andra våga o ta er ner dit det är värt jag lovar det , vill inte köra så kan titta DET ÄR SKOJ.dessutom kan man jämföra bilar o snacka lite för det är ju inte så att det fullt av Fiatar ute på stan så det vore kul att träffa nån...

    Comment


    • #3
      Fadi

      Ja det är nu på söndag....

      Klockan 12:00...
      /Jimmy
      mvh Jimmy Särås

      0736-996 993

      Comment


      • #4
        låter j-vligt kul..
        F-N att bilen inte är klar...
        bättre en bil på strippen
        än tio bilar i garaget!

        Comment


        • #5
          Min kärra är inte redo heller... sablars!
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • #6
            kom igen alla nu, rullar inte era bilar eller??? vad menar ni att bilarna inte är klara, måste bilen vara klar???det räcker väl med att den rullar, det är väl inte dödsallvarligt om man inte kommer först, eller??? i så fall så ska jag defenitivt inte köra med tanke på ja katastrofala däck(nya eagle f1), slirande koppling, chippstrim som inte funkar som det ska vilket medför att bilen går sämre (men det kanske fixas imorgon på turbo center) för mjuka stöd dämpare..... som ni ser så kan man göra listan lån innan man har en rally eller race bil, så kom igen alla nu o se till att komma , se det som en träff då så har vi fått gjort det, nu har jag varit med sen förra fiat klubben uttan att ha varit med nån riktigt träff
            :-( Sommaren är snart slut o det är kanske sista chansen innan man får köra vinter bilarna igen....
            ps. hoppas att ni inte tycker att jag är gnällig men jag menar bara väl.
            ha det....

            Comment


            • #7
              Menade bara att jag inte hunnit byta olja än, jag har med andra ord ingen aning om VAD som skvalpar omkring därnere eller HUR gammalt mitt filter är..
              Då tar jag det hellre lugnt...
              Sen vill jag nog byta bromsvätska oxå, kanske inte så viktigt för Lazzatchallange men nyttigt om man kör på Kinnekulle (7 sept)... :-)

              Dessutom passar jag just nu på att rostskydda bilen i varje vrå och plåtskarv (det finns MÅNGA!!!) , nu när det är varmt o torrt.

              Duger det Fadi? :-)
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #8
                Originally posted by Juggl@n




                asså
                är det okej att man inte kommer om man inte har någon som helst inredning, inga rutor, inga lyktor, avställd och oförsäkrad.?

                =)
                glömde säga att den saknar dörrar och lack också
                bättre en bil på strippen
                än tio bilar i garaget!

                Comment


                • #9
                  okejrå, ni är förlåtna;-) men ni andra då????? ingen som är intereserad???

                  Comment

                  Working...
                  X