Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mattor - formsydda för just din Fiat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mattor - formsydda för just din Fiat

    Habianek rekomenderas inte till någon som vill ha nya mattor - Läs vidare i tråden för mer info.

    Intresseanmälan avslutad, alla intresserade har betalat och beställningen är lagd. Inga fler intressanmälningar kan göras i detta gruppköp. Mattorna är levererade och gruppköpet är avslutad.

    I tidigare tråd visade flera intresse för formsydda mattor för Fiaten, mest coupé men Habianek har mattor för andra Fiat också.

    Detta är den oficiella gruppköps tråden.

    Vad finns på menyn?
    Mattor för våra Fiats, speciellt formsydda för våra bilar med perfekt passform och tryck. Du kan själv välja färg på mattorna och kantern samt vad du vill ha tryckt. Se bilden nedan på ett exempel.

    Färgutbudet är stort och finns i alla regnbågens färger se följande Flocklight PDF HÄR

    "orginalet"

    Beställningen kommer att göras från HABIANEK

    Pris och leverans
    Efter att ha talat med Habianek fick jag följande priser:
    Endast fram (2 mattor): €35
    Fram och bak (4 mattor): €40
    Fram, bak och bagaget (5 mattor): €59
    Endast bagage matta (1 matta): €29

    Leverans/tillverknings tiden ligger på 14 dagar, 2 veckor. Sista anmälningsdag är Tisdag 26 september 2006. Hoppas att alla hinner se över sin ekonomi då.

    Frakten ligger på ca €35 som vi får dela på. Fördelen är att vi sparar på frakten och nackdelen är att alla får komma och hämta sina mattor själva där de levereras. Beroende på var ni bor väljer vi ut 2 eventullet 3 leverans ställe i Sverige så att man inte behöver åka över halva Sverige för sina mattor. Men kom ihåg att ju fler leveransadresser vi får desto dyrare blir frakten.

    De senaste gruppköpen vi gjorde gick det så smidigt med leveranser så jag tvivlar inte på detta.

    Betalning
    Betalning görs som vanligt i förskott till mitt konto, alla betalnings information kommer de intresserade få via mail eller PM när det blir dags. Jag kommer tillämpa öres principen för att hålla reda på vem som har betalat eftersom det inte alltid står vem som har betalat in. Det funkar på följande sätt som jag även kommer förklara i mail/PM som de intresserade kommer att få. Säg att vi är 5 personer som ska handla och alla ska betala en viss summa på xxx kr. Då betalar person1 sina xxx kr på mitt konto MEN lägger till +1 öre, dvs. xxx,1. Person2 betalar då xxx,2. Person3 betalar xxx,3 osv. På så sätt ser jag direkt vem som har betalat.

    Jag hoppas att jag fick med allt nu! Alla frågor kan ställas direkt här eller PM. Intresset anmäls även i denna tråd. Jag kommer skriva och uppdatera listan på intresserade här. I intresse anmälan vill jag att ni skriver följande.

    Nickname - Namn - Vilka mattor - Färg på mattan - Kant - Tryck - Var du bor.

    Med reservation för stavfel måste iväg och besikta Stilon

    Jag börjar:

    1. 84jr0 - Almir Orle - Fram, Bak (4 mattor) - Schwarz mattor - Röd kant - röd Pininfarina tryck - Stockholm. €40 + €5 = €45 - BETALAT - LEVERERADE

    2. Kraniel - Daniel Östlund - mattor fram+bak (4 st) - Antrazitgrå mattor - Silvergrå kant - Silvergrått Pininfarina-tryck - Stockholm. €40 + €5 = €45 - BETALAT - LEVERERADE

    3. per - Per - Bagagematta - Mörkgrå matta - Mörkgrå kant - Silver Pininfarina-tryck - Göteborg/Uppsala. €29 + €5,8 = €34,8 - BETALAT - Fel matta levererad/Pengar återbetalade

    4. Bergmark - Carl Bergmark - Fram och bak (4 mattor) - Anthrazit mattor - Schwarz kant - silbergrau Pininfarina-tryck - Skellefteå. €40 + €19,50 = €59,50 - BETALAT - LEVERERADE

    5. cubase - Johnny Wiinblad - Fram, bak och bagage (5 mattor) - Svarta mattor - Gul kant - Gul pininfarina tryck - Klippan/Skåne. €59 + €19,50 = €78,50 - BETALAT - LEVERERADE

    6. peddie - Anders Karlsson - Fram,bak och bagage (5 mattor) - Svarta mattor, Röd kant, Röd Pininfarina tryck - Upplands Väsby/Stockholms län €59 + €5 = €64 - BETALAT - LEVERERADE

    7. Mr Moose - Mohsen Paknia - Fram och Bak, bagage (5 mattor) - Svarta mattor - ljusblå kant - ljusblå Pininfarina tryck - Stockholm. €59 + €5 = €64 - BETALAT - LEVERERADE

    8. viksson - Jonas Karlåker - Fram, bak och bagage (5 mattor) - Svarta mattor - Röd kant - Silbergrau pininfarina tryck - Stockholm. €59 + €5 = €64 - BETALAT - LEVERERADE

    9. Hobbes - Joakim Ening - Fram, bak och bagage (5 mattor) - Dunkelblau mattor - Silbergrau kant - Silbergrau Pinifarina - Göteborg/Hisingen. €59 + €5,8 = €64,8 - BETALAT - LEVERERADE

    10.Jens - Jens Lundmark - Fram, bak och bagage (5 mattor) - antrazit grå mattor - Svart kant - Grön Pininfarina tryck - Göteborg. €59 + €5,8 = €64,8 - BETALAT - LEVERERADE

    11.SA - Stefan - Fram och Bak (4 mattor) - Antarzithgrå mattor - Svart kant - Silver Pininfarina tryck - Stockholm. €40 + €5 = €45 - BETALAT - LEVERERADE

    12.Johannes - Johannes Svensson - Fram och Bak (4 mattor) - Schwarz mattor - Dunkelblau kant - Dunkelblau Pininfarina tryck - Göteborg. €40 + €5,8 = €45,8 - BETALAT - LEVERERADE

    13.Mattias - Mattias Lindström - Fram och bak (4 mattor) - Schwarz mattor - Schwarz kant - Hellblau Pininfarina tryck - hämtar i Stockholm €40 + €5 = €45 - BETALAT - LEVERERADE

    14.TurboNimitz - Björn - Fram och bak (4 mattor) - Schwarz mattor - Vit kant - Vit Pininfarina tryck - Göteborg
    & Fram och bak (4 mattor) - Schwarz mattor - Röd kant - Rött Fiat Coupe 20VT tryck.
    €40 + €5,8 + €40 + €5,8 = €91,6 - BETALAT - Ångrat köp/Återbetalad

    15. Linus - Linus Burling, mattor fram+bak (4 st) - Antrazitgrå mattor - Silvergrå kant - Silvergrått Pininfarina-tryck - Stockholm. €40 + €5 = €45 - BETALAT - LEVERERADE
    Attached Files
    Last edited by per; 22 October 2007, 17:41.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

  • #2
    Jag är på!! Och här är min specifikation

    Kraniel - Daniel Östlund - mattor fram+bak (4 st) - Antrazitgrå mattor - Silvergrå kant - Silvergrått Pininfarina-tryck - Stockholm.


    Edit:
    Så tar vi det på tyska också:

    Kraniel - Daniel Östlund - mattor fram+bak (4 st) - Anthrazit mattor - Silbergrau kant - Silbergrau Pininfarina-tryck - Stockholm.


    Inga oklarheter nu va?
    Last edited by Kraniel; 23 September 2006, 13:14.
    Daniel Östlund
    www.kraniel.com

    >> Min Coupé<<

    Comment


    • #3
      Har de alltså bagagemattor nu?
      Isåfall vill jag ha 1 mörkgrå sådan med mörkgrå kant och silvertext (pininfarina).
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        Finns bild på bagagerumsmattan? Vill se de innan ja bestämmer mig om jag ska ha en sådan också.

        Som det ser ut idag så är jag ev med, återkommer 100% innan de börjar bli dags. Dvs, om leveranns kan ske någonstans i södra Sverige, helst i anslutning till E6 sträckan Halmstad - Malmö där jag åker ofta =)

        Joksi - Dusan Ilic - Fram och Bak (4 mattor) - Svarta mattor - Gul kant - silver Pininfarina tryck - Halmstad
        Last edited by Joksi; 6 September 2006, 20:29.
        Audi A3 2.0TFSI Q Sportback
        Coupé Plus 16v 2.0 (såld)

        Mvh
        Joksi

        ¤ Garaget.org

        ¤ Joksi.net

        Comment


        • #5
          jag vill ha samma som på bilden jag Carl bergmark 2 fram och 2 bak
          Fiat coupe 16VT

          Comment


          • #6
            Listan uppdaterad. Bara att fortsätta anmäla sig!
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Re: Gruppköp: Mattor - formsydda för just din Fiat

              vill ju ha Fram, bak och bagaget (5 mattor): €59

              Svarta mattor, Gul Rand, Gul Text Pininfarina tryck längs sidan
              OCH
              Gul text Pininfarina mitt i på bagage mattan

              Johnny Wiinblad, Badvägen 7A
              26434 Klippan


              Skåne

              ************************************************** **
              Last edited by cubase; 8 September 2006, 19:12.
              Fiat Punto ELX -99

              Fiat Coupè 20VT -99 *såld*

              Comment


              • #8
                fram+bak+skuff=(5 mattor)svarta med röd kant och pininfarina
                logga.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by peddie
                  fram+bak+skuff=(5 mattor)svarta med röd kant och pininfarina
                  logga.
                  Oj 3 inlägg! Jag är med
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #10
                    hade tydlingen box handsakarna på mig.

                    lev.adress
                    Anders karlsson
                    Lillgarden Edsv. 4b
                    194 47 Upplands väsby

                    Comment


                    • #11
                      När är deadline?
                      Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
                      Fiat Marea Weekend 1,6 -97

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gruppköp: Mattor - formsydda för just din Fiat

                        Originally posted by 84jr0
                        Leverans/tillverknings tiden ligger på 14 dagar, 2 veckor. Sista anmälningsdag är Tisdag 26 september 2006. Hoppas att alla hinner se över sin ekonomi då.
                        Coupe 16VT - On the road

                        Comment


                        • #13
                          Thanx!
                          Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
                          Fiat Marea Weekend 1,6 -97

                          Comment


                          • #14
                            Mr Moose - Mohsen Paknia - Fram och Bak, bagage (5 mattor) - Svarta mattor - ljusblå kant - ljusblå Pininfarina tryck - Stockholm.

                            Comment


                            • #15
                              Listan uppdaterad, fortsätter vi så här och blir fler för jag försöka förhandla fram bättre pris
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment

                              Working...
                              X