Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trevligt möte idag...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trevligt möte idag...

    Vill bara presentera vad jag har gjort idag....

    Jag har varit hos Italienska bilimporten och pratat med några mänsikor som kändes väldigt posetiva till vår existens! :-)

    Dom lovade mig att så fort som möjligt lägga en länk från www.fiat.nu vilket betyder att fler kommer att hitta hit! :-)

    Så äntligen lever vi inte på bakgården!

    Vi har klivit in i fin rumet nu... *asg*

    Detta känns så rätt!

    För övrigt tycker jag att G.A tyckte det var skönt med en klubb för oss som bara vill diskutera och inte ha några medlems avgifter! :-)

    Vill ännu en gång talla om att medlem är man om man är registrerad i forumet! :-)

    Jag kommer fortsätnings vis att arbeta fram en hemsida som påminer om www.fiat.nu (den får inte se identisk ut på grund av att Italienarna då kommer att villja ha pengar av mig, men den får se liknande ut lovade G.A).

    Vi kommer troligen att bli publiserade i nästa fiat tidning efter den som kommer idagarna allså! :-)
    Vilket kommer att höja vårt status som forum med fler diskusioner och fler "medlemmar"....

    Hoppas att ni tycker att detta var rätt väg att gå då jag känner det själv!

    Jag kommer för övrigt att sitta med ett stort smille resten av dagen...

    Känner mig bara glad!

    M.V.H Jimmy Särås
    WEBMASTER



    mvh Jimmy Särås

    0736-996 993

  • #2
    Lycka till med klubben!
    Jocce
    May The Forza be with u!

    Comment


    • #3
      Jocce

      Tack!

      Du är intresserad av att vara med?

      Jag skulle inte ha nåt imot att ha en samarbets partner!

      Och jag vet att du är en ledare även om du kanske inte gillar mig! :-)

      Väll möt

      mvh Jimmy Särås

      0736-996 993

      Comment


      • #4
        Samarbetspartner

        Jimmy!
        Jag har inget emot dig, och har aldrig haft.
        men jag kommer inte att lägga tid på klubben så som jag en gång har gjort. har aldrig blivit så besviken i hela mitt liv som då....men kul att du tar tag i lite av det som jag ville att vi skulle jobba med redan då, alltså stöd från GA..och länk ifrån deras sida...

        Sedan är det så att mitt eget Racing Team har blivit så pass stort att all min tid går till det...mycket sponsorer och annat som skall fixas....denna sommaren har det blivit 8 uppvisningar och en massa annat, så tiden finns inte...jag kommer gärna på någon träff nästa sommar och visar upp Xet...hon blir kanon fin....jag hoppas oxå att kunna utmana dig på Knutstorp. det är din skalp jag vill ha...haha...

        Sköt om er!

        Jocce

        Jocce
        May The Forza be with u!

        Comment


        • #5
          Jocce

          Jo man kan säga att vi har en o plokad gås! *asg*

          Men det är ok!

          Hoppas att vi nån gång i framtiden kan diskutera det som du blev så besviken på mig om...

          Vill bara reda upp det så du inte går och tror att jag är en jävla idiot! :-) (vilket jag oxå är)

          Men om jag får till stånd med nån banträff så är du varmt välkommen!!! :-)

          Så jag och förhopnings vis fler får dregla på dit X... :-)

          Ha det bäst och lycka till med allt om vi inte hörs av! :-)

          P.S vilket märke var det som ville sponsra dig???

          (hoppas att det inte är Volvo)


          mvh Jimmy Särås

          0736-996 993

          Comment


          • #6
            Jag kan tyvärr inte berätta det ännu, alla detaljer är inte klara till 100%...bara 99.
            Men jag lovar att berätta vilket det är.....

            Kan bara säga att jag blev väldigt besviken på GA,
            dom tyckte inte det var lönt att marknadsföra sig på STCC och liknande jippo....är dom inte kloka?
            det kommer ju c:a 20-30000 åskådare varje gång det är tävling och alla älskar bilar.....Har lite svårt att förstå hur Fiat som märke skall kunna växa här i Sverige med den inställningen......Det kan ju inte vara deras förhoppning att alla gamla damer skall köpa en Punto...eller?
            Det finns ju så många andra roliga bilar inom Fiat
            Duplo/Multipla till barnfamiljen eller Marea W... U name it!
            det finns ju en bil för alla....Tänk själv Stilo med 170 hk motor.....mmmmmmmums

            Ha det bäst!

            Jocce
            Jocce
            May The Forza be with u!

            Comment


            • #7
              Jocce

              Jag avgudar Fiats modeller jag med det vet du... :-)

              Sen att det finns favoriter det har det alltid gjort! :-)

              Tråkigt att dom inte G.A var intresserade! :-(

              Men vem vet...

              Hoppas att det inte är Volvo som ska sponsra dig... (Ett märke som jag känner saknar all prestige...)

              mvh Jimmy Särås

              0736-996 993

              Comment


              • #8
                Så då har vi vår länk på www.fiat.nu

                Det känns underbart!

                GA vill veta av oss! :-)

                Så vart liger vår länk?

                Under jag har en Fiat tryck sedan på Råd & Tips så längst ner har Ni en länk till oss före länken står det:
                "Fiat är ett populärt bilmärke där bilarna representerar känsla och stil - innovativ design och teknik. Svenska Fiat Klubben välkomnar till spontana diskussioner på: www.fiat.cjb.net"

                Visst känns det bra!?

                *jimmy ler stort*

                Ha det bäst

                mvh Jimmy Särås

                0736-996 993

                Comment


                • #9
                  Kul!

                  Tjata lite till så att SFK hamnar tillsammans med de andra länkarna till "icke-officiella siter skapade av Fiat entusiaster" under "Fanclub sites".

                  /Bosse
                  Stilo & GSXR1000 Race

                  Comment


                  • #10
                    Anell

                    Under sidan Fanclub sites uppdateras inte i sverige! :-(

                    Så där kan vi tyvär inte ligga på ett tag men jag har sagt till att vi vill ha en länk därifrån oxå så jag tror att det kommer upp inom en snar framtid...

                    Men det känns som vi kan ha nåt stort här om alla hjälps åt! :-)


                    mvh Jimmy Särås

                    0736-996 993

                    Comment

                    Working...
                    X