Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stilo reklam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stilo reklam

    Lagom efter schumachers seger i går kom en fin liten reklamfilm på Danmarks tv
    Det är Stilon som körs på bana, racigt, snyggt....
    när får vi se den i Svensk TV

    Ps) kolla här ! NYHET !
    Angående erbjudande ! 0 % ränta om man köper NY FIAT i Tyskland !!!!!!!!!!!

    Fiat geht in die Offensive
    Starke Vertriebsaktivitäten für Fiat Punto und Fiat Stilo im September
    Mit 0,0-Prozent-Finanzierung auf 48 Monate bestes Angebot am Markt

    Die Marke Fiat befindet sich nach einigen schwierigen Monaten seit Juli 2002 wieder im Aufschwung in Deutschland. Um diesen Trend weiter zu stärken, kommt die Fiat Automobil AG nun mit progressiven Vertriebsaktionen und interessanten Neuigkeiten. Höhepunkt ist die Einführung des neuen Familienvans Fiat Ulysse am 21. September mit Open-Day-Aktivitäten bei allen Fiat Händlern. Besonders attraktiv für potentielle Neuwagenkunden ist außerdem eine Finanzierungsaktion mit 0,0-Prozent Verzinsung und 48 Monaten Laufzeit beim Kauf eines neuen Fiat Punto oder Fiat Stilo im September.

    Mit der 0,0-Prozent Finanzierung auf 48 Monate bietet Fiat ein am deutschen Markt einzigartiges Angebot. Klaus Fricke, neuer Vorstandsvorsitzender der Fiat Automobil AG, unterstreicht damit seine Absicht zur Offensive in Deutschland. "Wir müssen unser Ohr wieder ganz nah am Kunden haben und rasch auf wirtschaftliche Gegebenheiten des Marktes reagieren. Interessante Finanzierungen spielen beim Autokauf eine fast ebenso große Rolle wie die Produktattraktivität selbst. In diesem Zusammenhang kommt der verstärkten Einbindung unserer deutschen Handelsorganisation eine besondere Bedeutung zu", so Fricke.
    NÄR FÅR VI SE DET HÄR !
    Fiat for FUN

  • #2
    inte

    för att jag förstår allt då men%% det låter väl okej...........==

    Comment


    • #3
      såg den reklamen..

      ..när jag var där nere i början av augusti. I sverige har dom fått för sig att Fiat endast tilltalar kvinnor, så den enda reklamen som görs, är annonser i amelia...
      Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
      Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
      Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
      http://fiatpanda.wordpress.com/

      Comment


      • #4
        Kvinnor
        Samt som en del kommenterar när de ser en FIAT
        Gamla pensionärer i Tipos mfl
        Fiat for FUN

        Comment


        • #5
          Jag såg en grymt snygg Stilo Abarth i dess hemland. Svart med alu.nät i fronten. Hann inte få fram kameran innan den försvann vid trafikljuset :-(
          Stilo & GSXR1000 Race

          Comment


          • #6
            coolaste bilen lixom!

            Bara en sån sak som att 1.2 varianten av stilo har 6växlad låda är egentligen jättecoolt! (jag tror iaf att den har det...)
            med 0% ränta borde de väl få upp försäljningen lite lite iaf..
            fattar inte riktigt varför det går dåligt nu.. bravo/brava såg man betydligt fler av när d var nya tycker jag..
            Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
            Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
            Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
            http://fiatpanda.wordpress.com/

            Comment


            • #7


              När jag var i Schweiz i Augusti hade dom Multipla reklam överallt i hela landet på alla reklampelare o även i Tv,.,.,.
              Fast den redan är så vanlig där;; Det bara vimlade ju av dom där,, fast det gör det ju av alla Fiat modeller där
              Det verkar ju vara tyska o Italienska bilar som gäller där.. Kul!!

              (HH/

              Comment

              Working...
              X