Announcement

Collapse
No announcement yet.

Delar hemkomna från UK.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Delar hemkomna från UK.

    Fick hem mina delar igår, 2 hjullager fram, 4 bussningar till sub-chassit bak (inte ersättningskoppar, utan ersättning för de som sitter i från fabrik) samt 1 utbytessats för bakre länkarmen. Totalt 1950:- Tror att det är ett hyfsat pris jämfört med vad Fiat tar i sverige? Hoppas man beställde rätt delar nu bara och att det skall hjälpa till med väghållningen (har båda länkarmarna fram nya på golvet i garaget) så nu blir det till att skruva innan sommaren är här. Hoppas verkligen att mina felaktiga hjulvinklar bak beror på bussningarna.
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

  • #2
    Hvor kjøpte du fra? Shop4Parts.co.uk?
    Coupé Fiat 20V Turbo Plus | Fiat Punto 75SX | Citroën CX 25 TRI | X: Lancia Delta HF Integrale 16V

    Comment


    • #3
      Japp, efter lite om och men så gick de med på att skicka. Fast sakerna ligger fortfarande i kartongen de kom i... lite typiskt mig att beställa och sedan lägga på hyllan.
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        Hehe, det hørtes kjent ut ja... :roll:

        Godt å høre at de er villige til å sende utenlands, da er det håp for meg også Trenger omtrent det samme til min som du har kjøpt til din.
        Coupé Fiat 20V Turbo Plus | Fiat Punto 75SX | Citroën CX 25 TRI | X: Lancia Delta HF Integrale 16V

        Comment

        Working...
        X