Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bakre bromsdetaljer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bakre bromsdetaljer

    Hej, skulle behöva byta ok, skivor och belägg bak på min GT -96. Tänkte också byta de främre beläggen. Nån som vet något ställe där man kan köpa dessa till vettigt pris? Mekonomen tar 1350 kr per ok, så det blir runt 4000-5000 för allt. Kunde man komma ner nån tusenlap så vore det bra.
    Fiatlös

    ___________________

    Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

  • #2
    Går ju att renovera dina befintliga ok istället för att köpa nya. TobbeC lämnade in sina hos bil och industribromsar här i stockholm och var nöjd med resultatet.
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

    Comment


    • #3
      Kostar ca 875:- per ok bak istället. Tar väl ett par dagar (mindre än en vecka i alla fall) om du kan vara utan bil så länge. Fram kostar det ca 750 per ok om du vill renovera dessa också. Eftersom de blästrar och målar oken kan du välja färg lite fritt, om du inte vill ha dem svarta (eller vilken färg det nu är som är standard).
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment

      Working...
      X