Announcement

Collapse
No announcement yet.

klistermärken - ABARTH - FERARRI - M.M

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • klistermärken - ABARTH - FERARRI - M.M

    Gå in och kolla www.coupeturbo.cjb.net det finns bilder på allt där. Först till kvarn.

    KVAR FÖR OMGÅENDE FÖRSÄLNING:

    0 st ABARTH SILVER! 75 kr/st (2st 100 kr) Kolla in länken: http://w1.422.telia.com/~u42238738/...arth_silver.jpg
    0 st FERARRI hästar! 99 kr/st, (2 st = 150 kr)
    2 set av abarthklistermärken till fälgarna! 200 kr/4st Kolla in länken: http://w1.422.telia.com/~u42238738/abarthhjul2.gif

    (bilder finns på www.coupeturbo.cjb.net under tillbehör)

    Finns för omgående lev. Allt är handgjort Alla priser är inkl. porto och skickas per brev till er. Uppge namn, adress, telefon, samt beställning.

    Skicka till: coupeturbo@home.se


    Hälsningar

    Ronald Hatter
    _____________________________________________
    www.coupeturbo.cjb.net
    coupeturbo@home.se
    Andreégatan 13
    211 49 MALMÖ
    0739-798585




    Last edited by Hatter; 19 December 2002, 20:16.
    Coupé 16v Turbo -96
    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

  • #2
    HAR EJ FÅTT MINA ÄN???

    Comment


    • #3
      har du skickat som brevpostförskott, så borde du ha kollinummret o då kan man söka efter det, hur som helst så skickar jag min adress igen.
      du har pm;-)

      Comment


      • #4
        ok, vet du om brevet är skrymmande???? tjockare än 3cm o eller längre än 25cm,,,, i så fal så kommer brevet till ett utlämmnings ställe där dem skriver en avy o skickar till mig, men det verkar inte fungera så väl i mitt område, har haft problem tidigare.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Fadi
          ok, vet du om brevet är skrymmande???? tjockare än 3cm o eller längre än 25cm,,,, i så fal så kommer brevet till ett utlämmnings ställe där dem skriver en avy o skickar till mig, men det verkar inte fungera så väl i mitt område, har haft problem tidigare.
          Fadi, det är jag som blandat ihop dig med en annan kille hehe .. sorry ... jag har skickat privat till dig ... här ... är det bara hästen som du vill ha ? 1 eller 2 st ? Abarth märkena till fälgarna är GRYYYYYMMA!
          Coupé 16v Turbo -96
          Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

          Comment


          • #6
            kul att folk är ärliga *not*

            -CENSUR CENSUR AV DE JA SKREV INNAN FÖR DE BLEV FEL-


            Haet gott i helgen ... ska själv spendera den i Helsingborg till måndag

            Last edited by Hatter; 29 November 2002, 18:28.
            Coupé 16v Turbo -96
            Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

            Comment


            • #7
              HATTER, JAG HAR HAFT MYCKET ATT GÖRA OM DU SIFTAR PÅ MIG, JOBBAR 13TIMMAR 6DAR I VECKAN, DU KUNNE HA SKICKAT PM ISTÄLLET(OM DU NU MENAR MIG) FÖR ATT ANKLAGA ÖPPET, JAG HAR TIDIGARE BEKRÄFFTAT ATT JAG FICK HÄSTEN, DOCK SENT O UTAN DEM ANDRA GREJERNA JAG BÄSTÄLLT,O SAMTIDIGT SÅ BERÄTTADE JAG ATT JAG INTE HANN BETALA.
              JAG FÖRSTÅR DIG MEN JAG GILLAR INTE ATT FOLK KALLAR MIG FÖR OÄRLIG, DÄRFÖR BETALAR JAG DUBBLA PENGARNA TILL DIG O SÅ HOPPAS JAG ATT DEN SAKEN ÄR KLART.
              PS: OM DU PMAR MIG ETT POST GIRO KONTO SÅ FÅR DU PENGARNA PÅ STUDS, MEN ÄR DET BANK SÅ KAN JAG INTE ÖVERFÖRA VIA NÄTET..
              MVH/FADI.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fadi
                HATTER, JAG HAR HAFT MYCKET ATT GÖRA OM DU SIFTAR PÅ MIG, JOBBAR 13TIMMAR 6DAR I VECKAN, DU KUNNE HA SKICKAT PM ISTÄLLET(OM DU NU MENAR MIG) FÖR ATT ANKLAGA ÖPPET, JAG HAR TIDIGARE BEKRÄFFTAT ATT JAG FICK HÄSTEN, DOCK SENT O UTAN DEM ANDRA GREJERNA JAG BÄSTÄLLT,O SAMTIDIGT SÅ BERÄTTADE JAG ATT JAG INTE HANN BETALA.
                JAG FÖRSTÅR DIG MEN JAG GILLAR INTE ATT FOLK KALLAR MIG FÖR OÄRLIG, DÄRFÖR BETALAR JAG DUBBLA PENGARNA TILL DIG O SÅ HOPPAS JAG ATT DEN SAKEN ÄR KLART.
                PS: OM DU PMAR MIG ETT POST GIRO KONTO SÅ FÅR DU PENGARNA PÅ STUDS, MEN ÄR DET BANK SÅ KAN JAG INTE ÖVERFÖRA VIA NÄTET..
                MVH/FADI.
                oj jag tänkte faktiskt inte så långt att jag kunde uppröra någon har inte alls egentligen syftat på dig. Sorry verkligen Fadi Jag vill inte ha dubbelt ok, snälla de var inte så ja mena för dig har ja skickat till sist av alla, jag har fått av 2 det är helt ok men sen är det 2 andra som beställt från hemsidan ja ville liksom bara avreagera mig Sorry igen verkligen! Är ja förlåten?

                En ångerfull hatter nu ....
                Coupé 16v Turbo -96
                Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

                Comment


                • #9
                  DU BEHÖVER INTE BE OM FÖRLÅTELSE, MEN JAG VILLE BARA GÖRA KLART FÖR ALLA ATT JAG INTE ÄR EN SÅN SOM BLÅSER FOLK, JAG ÄR VÄLDIGT NÅGA MED DET SPESIELT DÅ VI INTE (KÄNNER) VARANDRA SÅ VILL INTE ATT MAN FÅR DET UTTRYCKET.
                  FÖR VISST BEHÖVER VI VARRANDRA HÄR PÅ FORUMET O FÖRMODLIGEN SÅ KOMMER MAN ATT HANDLA AV VARRANDRA MER I FRAMTIDEN.
                  JAG MENADE INTE ILLA MOT DIG UTAN VILLE BARA FÖRKLARA FÖR ANDRA SÅ ATT DEM INTE TAR FEL INTRYK....
                  PEACE....... ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Fadi
                    DU BEHÖVER INTE BE OM FÖRLÅTELSE, MEN JAG VILLE BARA GÖRA KLART FÖR ALLA ATT JAG INTE ÄR EN SÅN SOM BLÅSER FOLK, JAG ÄR VÄLDIGT NÅGA MED DET SPESIELT DÅ VI INTE (KÄNNER) VARANDRA SÅ VILL INTE ATT MAN FÅR DET UTTRYCKET.
                    FÖR VISST BEHÖVER VI VARRANDRA HÄR PÅ FORUMET O FÖRMODLIGEN SÅ KOMMER MAN ATT HANDLA AV VARRANDRA MER I FRAMTIDEN.
                    JAG MENADE INTE ILLA MOT DIG UTAN VILLE BARA FÖRKLARA FÖR ANDRA SÅ ATT DEM INTE TAR FEL INTRYK....
                    PEACE....... ;-)
                    de e ok de var väl lite klumpit gjort av mig de e lungt som sagt ska skriva privat till dig istället om en sak nu hoppas du svarar
                    Coupé 16v Turbo -96
                    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

                    Comment

                    Working...
                    X