Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modena glasfiberfront...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modena glasfiberfront...

    Hej !

    Ngn som har erfarenhet av att montera dessa Polska Glafiberkofångare som finns till Coupén...passform mm ??

    Tack på förhand!
    Hellre en begagnad Fiat än ett par nya skor...

  • #2
    Re: Modena glasfiberfront...

    Originally posted by Luigi Parmesan
    Hej !

    Ngn som har erfarenhet av att montera dessa Polska Glafiberkofångare som finns till Coupén...passform mm ??

    Tack på förhand!
    Om du menar AutoDS front så ska det vara bra passform på grejerna.

    Kan tala om LE-kjolar, att sidokjolarna passar perfekt och läpparna något sämre men går att montera utan mycket problem.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Jo...det är färdiglackat från Auto DS...en sk Modena front.

      Känns som hela mittpatiet med de två fästpunkterna vid var sida om kylet har sjunkit ihop...de yttre fästpunkterna ovan framför framhjulen når inte...glasfibern tar i själva bilen på mitten framför kylet (frambalk samt kylarhållar ramen)...har redan rationaliserat bort skumplasbiten sim ska sitta innanför...samt börjat kapa i bilen...

      En färgighärdad glasfibergjutning som fronten är ...kan man väll inte ändra form på...av olycka eller med vilje...?

      Ngn mer som har koll...känns som jag sitter på ett Måndags ex.??
      Hellre en begagnad Fiat än ett par nya skor...

      Comment


      • #4
        Maila ner till han om du fått ett måndags ex. Han är väldigt lätt att ha o göra med och var mycket mån om att vi skulle vara nöjda när vi beställde förra året. Ta kort o visa hur det sitter så ersätter säkert Mariuz
        With great power comes the bitches
        Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
        Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
        Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

        Comment


        • #5
          Plasten blir lite mer medgörlig om man värmer lite men det är inga stora ändringar det är frågan om.
          Porsche Boxster S 2002

          Comment

          Working...
          X