Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golf....

    .... har jag slutat med, utifall ngn var intresserad av
    ett Nytto, dvs nyttigt vetande.
    Jag hade ju det skrivet i profilen, men det går ju inte för sig!!! Golf i sig Är roligt, men själv har jag inte ens tålamod för 9 hål, så det var bara att lägga pengarna på roligare saker. EN PUNTO GT KANSKE!

    Har kört både en sån o en Uno Turbo. Vet eg inte vilken som roligast, men Punton kändes som mer bil o förekommer ju m AC!

    Hopp!

  • #2
    HAR

    har också kört båda har dock ej ägt en Gt men visst är väl det mer bil... känns ju som en jättebil att hoppa in i..... men långt i från den klassiska Fiat "bus" känslan som infinner sig i en Uno Turbo -90. när man ligger och kör om så kallade #fina# bilar!
    Tycker jag
    /Henrik

    Comment


    • #3
      Jo jag funderade på att köpa en Fiat Uno Turbo 92 men de löste sig inte med banklån o dyl så jag fick fortsätta köra min Tipo (som morsan nu äger och den är i bra skick om man jämför med en Opel av samma årsmodell (90))

      Har nu en Punto 75 och skulle gärna äga en Gt men den e väl "något" dyrare både att köpa och äga och jag undrar om den importeras officiellt av Fiat eller.............?
      Att äga en Fiat eller inte det är frågan

      Comment


      • #4
        Punto GT importerades av GA.
        Jag ägde en som jag faktisk parkerade bredvid i Vallentuna idag.

        Saknar den ibland........
        //Martin
        Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
        Åker - Cheva Transsport -01
        Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
        Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
        Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
        Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

        Comment


        • #5
          GA? Har du någon länk eller?
          Att äga en Fiat eller inte det är frågan

          Comment


          • #6
            G

            GA = Generalagenten, dom lär nog inte veta vad det är för bil ens!! Det finns några stycken ialla fall som är svensksålda

            Comment


            • #7
              Tror det var 21 svensksålda GT, vilket är fler än jag trodde (finns i en tråd någonstans här på forumet).
              Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

              Comment

              Working...
              X