Announcement

Collapse
No announcement yet.

Otur på väg till jobbet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Otur på väg till jobbet!

    Var på väg till jobbet idag och körde på motorvägen skulle köra om en lastbil och plötsligt så flyger det av nåt mätinstrument bestående av metall och plast från flaket ca 10 m framför mej. hinner inte bromsa utan kör rakt över det. kör om lastbilen och får stopp på den. går ut och pratar med föraren som säger att den inte kan komma från han men jag säger att jag såg att den gjorde det. han vägrar att ge med sig så jag säger att vi ringer till polisen istället då. men då går han in i lastbilen och ringer lite och sedan kommer han ut med en skadeamnälan som vi fyller i sedan åkte han.

    fronten sprack på bilen och det slår i ratten när man kör.
    ska lämna in den så fort som möjligt, vill ju inte missa att köra för mycket nu när det e så underbart väder ute.

    har nog aldrig varit så förbannad som jag var på han när han vägrade att ge med sig. men som tur var så löste det sig till slut ändå.
    Fiat Coupe 20VT
    SittÅträng vinter bil :-)

  • #2
    Drängar fins överallt
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Vilken idiot. Men det lär väl inte bli så svårt att få rätt!
      Lycka till.
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        neee jag tror inte att det kommer att vara så svårt...

        får köra vinterbilen så länge....
        Fiat Coupe 20VT
        SittÅträng vinter bil :-)

        Comment

        Working...
        X