Announcement

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Coupé 20vt -99 Pärlemovit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Säljes: Coupé 20vt -99 Pärlemovit

    Japp, köpte hus och badrum är dyra så tyvärr så måste man omprioritera lite grand.
    Den är som sagt en 20vt, 220 hk,6vxl,svart skinn,brembo bromsar,ca 12500 mil. Den är pärlemovitmetallic, ovanlig färg har jag hört, svarta orginal Fiat fyrekrade 16 tumsfälgar, inte så många mil på däcken, bytt kamremmen på autoalfa i Göteborg våren -08 , då byttes även kopplingen. Annars är det ingen fara så, AC:n kyler bra, ingen rost, jag har den i varmgarage på vintern och inte ett saltkorn har nuddat bilen, under....likadant. Tja den har gått 12k mil och man skäms inte över skicket. Ingen obalans i framskivorna heller.

    57 000:- spänn, jag finns i SAAB staden Trollhättan,8 mil norr om Göteborg. Mobilnr: 0709 700138 ,Björn var namnet
    Your opinion is wrong, no more free speech for you

  • #2
    Re: Säljes: Coupé 20vt -99 Pärlemovit

    Har sett dig i Thn några gånger, tyvärr aldrig suttit i min QP samtidigt. Du jobbar på skolan i Sylte misstänker jag?

    Den är väldigt snygg!
    il giallino
    Coupé 20V 1998 saknad efter trogen tjänst

    bella rossa
    Coupé 20VT LE nr1516 1999

    white pearl
    Mini Cooper D 2007

    Comment


    • #3
      Bilder?
      Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

      Comment


      • #4
        Pärlemovit är dröm! Så läcker och ovanlig!
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Du kan inte knäppa lite bilder? Har för mig det där skall vara en Plus SE? Med lite annorlunda klädsel?
          Porsche Boxster S 2002

          Comment


          • #6
            Det är svart skinn med röda stygn, inga stora röda ytor eller så, inte på ratten heller.
            Your opinion is wrong, no more free speech for you

            Comment


            • #7
              En bild
              Attached Files
              Your opinion is wrong, no more free speech for you

              Comment


              • #8
                En lite sämre bild
                Attached Files
                Your opinion is wrong, no more free speech for you

                Comment


                • #9
                  ....bilen inte längre till salu, det får bli Imprezan jag säljer istället
                  Your opinion is wrong, no more free speech for you

                  Comment


                  • #10
                    Mitt tips till dig är att du verkligen tänker igenom INNAN du annonserar ut din bil i fortsättningen.
                    Det kändes inte särskilt seriöst från din sida. Folk gör sig faktiskt besvär inför ett bilköp!
                    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Black_GT
                      Mitt tips till dig är att du verkligen tänker igenom INNAN du annonserar ut din bil i fortsättningen.
                      Det kändes inte särskilt seriöst från din sida. Folk gör sig faktiskt besvär inför ett bilköp!
                      Kan vara så att han fått massa oseriösa köpare och skambud då förstår man. Så länge bilen inte är bortlovad till någon!

                      EDIT: Läste tråden om killen som ville köpa bilen och bokade biljetter. Fult gjort tycker jag!
                      Last edited by 84jr0; 23 January 2009, 20:33.
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 84jr0
                        Kan vara så att han fått massa oseriösa köpare och skambud då förstår man. Så länge bilen inte är bortlovad till någon!
                        Så var det inte i detta fall. Vill inte gå in på närmare detalj då jag inte vill att det ska bli nogån pajkastning men för min del så kan jag säga att jag var så nära att få äga en coupe. Det ända jag är efter detta är ett par hundra kr (bankavgifter) fattigare och nogåt besviken

                        Men,men sånt är livet!
                        Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Black_GT
                          Så var det inte i detta fall. Vill inte gå in på närmare detalj då jag inte vill att det ska bli nogån pajkastning men för min del så kan jag säga att jag var så nära att få äga en coupe. Det ända jag är efter detta är ett par hundra kr (bankavgifter) fattigare och nogåt besviken

                          Men,men sånt är livet!
                          Synd... tror inte att man får oseriösa köpare på en coupe som denna, bara färgen gör att man vill åka ner och titta på den.
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • #14
                            så här gick det till, jag hade ett par "köpare", som man naturligtvis varken kan reservera eller ta för givet att de ska köpa rätt upp och ner. Det är först till kvarn som gäller, även för mig. Vidare ska nämnas att jag för första gången på månader tog ut Fiaten för att röra lite på den, och det var under den åkturen jag ändrade mig om försäljningen. Genast skickade jag ett sms till den senaste köparen och meddelade att jag ändrat mig. det jag inte visste var att han redan då köpt tågbiljett och att den inte gick att lämna i retur.

                            Naturligtvis så var det ju inte min mening att sabba för någon, men om man vänder på det så hade jag betalat själv för min resa till Kiruna om jag skulle kolla på en bil. Det är insatsen man lägger om man inte köper bilen osedd. Och för övrigt så har jag aldrig reserverat eller lovat någon någon bil. Olyckligt för killen med biljetten, men det är hans risk, det hela är olyckligt och jag beklagar det igen.

                            Over and out
                            Your opinion is wrong, no more free speech for you

                            Comment


                            • #15
                              btw this car looked crap in close, sold by björn in gothenburg, probably smashed as well so no losses????

                              Comment

                              Working...
                              X