Announcement

Collapse
No announcement yet.

Why???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Touché! Det gör fortfarnde ont när jag tänker på det
    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

    Comment


    • #17
      Om jag säger så här projektett tog slut !

      Bilen vart räddad då den behövde det ;-) brukar bli så när bilarna är som bäst då brukar jag sälja dem sjukt nog ?? :-)


      #Har en 156 GTA SW Rosso-mirro 04 i sjukt bra skick på gång har bett om att få köpa den ? Väntar ........
      Mvh Zetta ITALIEN BERONDE
      Fiat Coupe 20v turbo +
      Fiat Coupe 20v turbo löwenhart /////SAKNAD !

      Comment


      • #18
        Håller absolut inte med dig masquerade när det gäller styling på coupen..
        I mina ögon så e ja villig att betala mer för en snyggt stylad coupe än en som inte e det...
        T.ex den oranga helenas bil e snyggt stylad den hade jag valt framför en vanlig ostylad coupe..

        Comment


        • #19
          Helenas coupe är snygg och välgjord vad jag kunde se när jag såg den vid Skokloster. Synd bara att den är turbolös
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #20
            Det är väl helt enkelt jag som föredrar Coupén i originalutförande.

            Comment


            • #21
              Grejen är väl bara den att när det gäller samlarobjekt så är det originalskick som ger högst värde.
              Oavsett om det är en sportbil, veteranbil, en gammal byrå eller en Monet. Har någon varit och kladdat på tavlan för att "förbättra" den så sjunker den i värde... oavsett om du som kladdat tycker att den är finare med kladd på...

              Å andra sidan så är det väl ingen här som köper en Coupe i spekulationssyfte. Man köper den för att njuta. Och om man då vill pimpa den - och blir lycklig av det - då är det klart man ska göra det. Det bestämmer man ju helt och hållet själv.

              Men man ska inte göra misstaget att tro att alla andra har samma smak som en själv.

              Comment


              • #22
                Word.
                Argenta 120ie -85
                Alfa 75 3.0V6 -90
                BMW Z4M Coupe -06
                BMW 118dM -10
                Coupe 20VT -98 RIP
                125 Special -72 RIP

                Comment

                Working...
                X