Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skokloster 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Trevligt trevligt!
    Har lite fler bilder som kommer. Rysligt kallt var det ja!! Huga. Bara regn fattades.

    Som vanligt missade man en del själar, som t.ex. Bellafiat - men tack för dekalen!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #17
      snygga bilder..

      landade där och kände redan efter 20 min att det blir inte länge.. vad hände med vädret? typiskt eftersom det varit 20 grader i flera dar..

      efter 2 tim (av detta ca 30 min inne) så åkte jag hem.

      synd att jag missade bellafiat.. hade gärna köpt ett par dekaler
      Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

      Mina Bilar.. Past & Present!

      Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
      Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

      Comment


      • #18
        Vi blev lite sena iväg på söndagen så vi missade samlingen innan tyvärr

        Hade varit kul att träffa er.

        Har en del bilder som Sara tog när jag var blixtslav åt Automobil, ska lägga upp dem så fort jag hinner.
        Fiat Coupé 20V Turbo -99

        Comment


        • #19
          Automobil har lagt upp ett bildspel på hemsidan: http://www.automobil.se/nyheter/bild...ffen-2011-1840
          Fiat Coupé 20V Turbo -99

          Comment


          • #20
            Spana in bild 13. Vilken skönhet. Helt unik och enda i sitt slag på Skokloster. Jag talar förstås om den röda Fiat Uno Turbo under flaggan...

            Comment


            • #21
              Originally posted by MartyParty
              Spana in bild 13. Vilken skönhet. Helt unik och enda i sitt slag på Skokloster. Jag talar förstås om den röda Fiat Uno Turbo under flaggan...
              Jag gillar bild 9 annars
              Fiat Coupé 20V Turbo -99

              Comment


              • #22
                Klibbor finns att köpa. Kolla under tråden i allmänt. Klistrade idag på en klibba på kollegans 500 abarth nuevo. Hon, Annie Seel, har en grå som lånebil/sponsorbil då hon kör abarth cup. Hon lyckades även idag paja vxllådan på abarthen. Hon kan köra hoj i dakar, men inte en enkel ny fiat ;-) nåja, ska försöka hänga med ngn cup-dag. Coolt som attan :-)
                Filip Wennergren
                070-7707711

                Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                Comment


                • #23
                  Originally posted by bellafiat
                  500 abarth nuevo :-)
                  Rysningar, är inte en seat (spansk bi.. )
                  De heter NUOVA in italiano glöm inte de! Ser detta överallt urrk...
                  Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                  S/y Mascot
                  S/y Rebell
                  20vT
                  Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                  Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by pazzo
                    Rysningar, är inte en seat (spansk bi.. )
                    De heter NUOVA in italiano glöm inte de! Ser detta överallt urrk...
                    svennebananen skriver hellre än bra :-) ska aldrig glömma detta.
                    /filip
                    Filip Wennergren
                    070-7707711

                    Fiat Stilo 1,8 MW -05, 2st Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 155, Piaggio Vespa -01, Piaggio Ape -13

                    Comment

                    Working...
                    X