Announcement

Collapse
No announcement yet.

10 år går fort!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    I princip tycker jag allt ser ok ut förutom "första sidan". Däremot finns det "versioner" som underlättar för de som håller skitpost borta och att man inte behöver logga in med typ nån kryptering eller vad det kallas så tycker jag det bara är att byta version om tillräckligt med kosing fås in.

    PS Vem samlar pengar isf om det bestäms att byta system och vart sätter man in kosingen och hur mycket?
    Last edited by stooges; 14 April 2012, 19:03.

    Comment


    • #32
      Varför inte skaffa en sponsor?
      Deras logga eller reklam kan väl läggas på ett snyggt sätt så att det inte stör forumet men ger ändå bra reklam för företaget. Kanske någon Fiathandlare/verkstad ( Auto Alfa / Hedin Bil ) vill synas på forumet?
      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
      Min projekttråd - 19T
      Min Youtube kanal
      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

      Comment


      • #33
        Ok - pengar har aldrig varit ett problem.
        När det har behövts (var det fem-sex år sen sist?) har det snabbt satts in frivilliga småsummor till Chorus konto. Pang, på en dag har vi betalt webadressen 5år till.
        Sponsorer osv ska vi nog slippa även framöver.

        Chorus; cool, ska testa!
        Originally posted by 84jr0
        Men Jesper kommer inte göra något med forumet om jag förstått det rätt, det ligger nog på Peter.
        Korrekt, Jespers grej är hemsidan (som nu är nere 'tillfälligt'.. ) och Chorus hostar själva forumet. Det var hemsidan jag menade. En ny sån kan ju även andra hjälpa till med, så kopplar man bara ihop detta forum dit..
        Intressant att andra yngre forum som t.ex välbesökta Rejsa.nu är långt struligare och tyngre än vårt..
        Last edited by per; 15 April 2012, 01:12.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #34
          Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag anser att vi behöver sätta upp ett content management verktyg och bygga hemsidan på den för att enklare kunna uppdatera innehåll. Men Peter ville inte ha sånt på sin server.
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #35
            Ang. spam-users har jag tittat närmare på problemet.. Nu måste nya användare godkännas först. Lite extrajobb, men förhoppningsvis ett övergående problem.
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #36
              Originally posted by per
              Ang. spam-users har jag tittat närmare på problemet.. Nu måste nya användare godkännas först. Lite extrajobb, men förhoppningsvis ett övergående problem.
              Gött!
              à la London designmarknad - www.alalondon.se

              Comment


              • #37
                Originally posted by per
                Ang. spam-users har jag tittat närmare på problemet.. Nu måste nya användare godkännas först. Lite extrajobb, men förhoppningsvis ett övergående problem.
                Ska bli skönt å slippa se skiten..
                Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                S/y Mascot
                S/y Rebell
                20vT
                Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                Comment


                • #38
                  Tokigt många "Today's Birthdays" på forumet. Range..nånting tycks vara ett vanligt namn nuförtiden. Grattis på er alla

                  Comment


                  • #39
                    Jepp.. Men ingen kan posta nåt.. Mohahahaha...

                    Rensar bort dem efterhand. Hoppas det är en tillfällig våg bara.
                    Argenta 120ie -85
                    Alfa 75 3.0V6 -90
                    BMW Z4M Coupe -06
                    BMW 118dM -10
                    Coupe 20VT -98 RIP
                    125 Special -72 RIP

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by per
                      Jepp.. Men ingen kan posta nåt.. Mohahahaha...

                      Rensar bort dem efterhand. Hoppas det är en tillfällig våg bara.
                      Bra jobbat!
                      à la London designmarknad - www.alalondon.se

                      Comment

                      Working...
                      X