Announcement

Collapse
No announcement yet.

10 år går fort!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har vart medlem i åtta, shit vad tiden går då!! Minns de som igår allt
    Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
    Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

    Comment


    • #17
      Originally posted by per

      Enda nya funktionen jag kan komma på är hantering av gamla användare och blockering av såna som attackerar oss just nu. En sorts "mass prune" som t.ex. gör att man kan deleta alla användare som aldrig ens postat sen typ 2002.. Vore käckt.
      Fast många e kanske som mej som varit passiv medlem, dvs bara läser men inte postar massa. Skrev min första post på 5 år för nån månad sen men läst på forumet längre än så
      http://www.garaget.org/A112

      Comment


      • #18
        Jo fast du har 30 poster, det finns hundratals med NOLL poster..
        Det är de jag tänker på. Det är dels de som heter t.ex. Peter el.dyl, tar upp ett bra namn utan nytta, samt maskiner som bara registrerar ett namn och gör en reklampost, det händer just nu.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #19
          Idag är det ganska exakt 10 år sen jag registrerade mig.

          Jag tror inte att man kan bli av med fake användare och spam på denna version av vBulletin och det är en bra anledning till att uppgradera tycker jag.
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #20
            Jag pyntar gärna några kronor privat som bidrag för att uppgradera till nuvarande version av vBulletin. Man får även en aktiv länkning till FaceBook-sidan med detta.
            Croma 1,9JTD 16V, Alfa Romeo MiTo 1,4TB

            Comment


            • #21
              Kan tänka mig att gå in med några kronor också... Det har gett mig en hel del glädje måste jag säga.

              För övrigt börjar det väl bli dags att betala domänet snart igen också?
              à la London designmarknad - www.alalondon.se

              Comment


              • #22
                Kan helt klart tänka mig att lägga några kronor för en uppgradering.
                Coupé 20VT -99 - Projekttråd

                Comment


                • #23
                  Jag kan också tänka mig att bidra med lite pengar...
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by 84jr0
                    Jag kan också tänka mig att bidra med lite pengar...
                    Jag med

                    Comment


                    • #25
                      jag med. Hur ser det nya uppläget ut?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Ankan
                        jag med. Hur ser det nya uppläget ut?
                        Jag citerar Jesper:

                        "Vi jobbar med vår webb nu, och på sedvanligt italiensk maner har vi ingen aning när vi blir klara..."

                        Låter det som att "vi" har något upplägg?
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • #27
                          "Vi" är i princip Jeper.. Just jag har inget att göra med hemsidan. Ett upplägg finns säkert!

                          Segt att ta bort ca 20 nya spamanvändare varje dag nu.. Plus ca 5 nya spaminlägg per dag.
                          Skulle vilja kalla det spam-krig, de ger sig liksom inte.. På ren jävulskap.
                          Argenta 120ie -85
                          Alfa 75 3.0V6 -90
                          BMW Z4M Coupe -06
                          BMW 118dM -10
                          Coupe 20VT -98 RIP
                          125 Special -72 RIP

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by 84jr0
                            Jag citerar Jesper:

                            "Vi jobbar med vår webb nu, och på sedvanligt italiensk maner har vi ingen aning när vi blir klara..."

                            Låter det som att "vi" har något upplägg?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by per
                              "Vi" är i princip Jeper.. Just jag har inget att göra med hemsidan. Ett upplägg finns säkert!

                              Segt att ta bort ca 20 nya spamanvändare varje dag nu.. Plus ca 5 nya spaminlägg per dag.
                              Skulle vilja kalla det spam-krig, de ger sig liksom inte.. På ren jävulskap.
                              Men Jesper kommer inte göra något med forumet om jag förstått det rätt, det ligger nog på Peter.
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by per
                                Minns det forumet, personligen tyckte jag det var lite fult och rörigt.. Öh som jag minns iaf. Du fick för lite cred för ansträngningen!
                                Enda nya funktionen jag kan komma på är hantering av gamla användare och blockering av såna som attackerar oss just nu. En sorts "mass prune" som t.ex. gör att man kan deleta alla användare som aldrig ens postat sen typ 2002.. Vore käckt.
                                Dom nya versionerna är helt klart rörigare, så här ser dom ut: https://files.vbulletin.com/images/c...forum_main.png

                                Nu har jag lagat prune tror jag
                                /Peter

                                Comment

                                Working...
                                X