Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Lancia Delta HPE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Lancia Delta HPE

    Någon som är sugen?

    http://www.blocket.se/vi/42517258.htm

    Mvh
    Alexander D
    http://www.garaget.org/?car=68988

  • #2
    25k kommer jag inte sätta ut den för. Finns orginalare för det priset
    Alexander D
    http://www.garaget.org/?car=68988

    Comment


    • #3
      Originally posted by alekx
      25k kommer jag inte sätta ut den för. Finns orginalare för det priset

      Mao - så vill du undermedvetet inte sälja :-)

      Comment


      • #4
        För att bli mer sugen vill jag gärna veta lite mera info. Tex hur många ägare har bilen haft och vad det är för regnummer så man kan hitta mer info om bilen.
        Vad är det mer som är renoverad på motorn förutom kamremm och kolvringar?

        Comment


        • #5
          Priset är satt efter skick och diverse utrustning. Det är dock inte skrivet i sten.

          Så ni tkr inte den är värd mer än 25?!?

          finns sönder körda 940 turbos för den summan..
          Alexander D
          http://www.garaget.org/?car=68988

          Comment


          • #6
            Jag vill som sagt veta mer.
            Skulle va bra med info om bilen. Man får det varken här blocket eller garaget

            Har du lust att svara på ovannämnda frågor.
            Pma om du inte vill skriva i tråden

            Comment


            • #7
              Ekvationen är enkel - Om du inte får bilen såld för ett visst pris, så är priset för högt. När du har sänkt priset till den nivån att någon ringer och vill köpa den, då har man hamnat inom marknadsvärdet..

              Comment


              • #8
                Va jag ser på gar. är den värd mycke mer än 25k
                Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                S/y Mascot
                S/y Rebell
                20vT
                Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                Comment


                • #9
                  speciella bilar kräver speciella köpare,,,,är bilen besiktad o godkänd med vems?

                  har själv en cossy med ren motor för ca 50k,,,,men inte fan är den värd det för det,,,,

                  men som sagt med rätt köpare så går allt o sälja
                  En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

                  Comment


                  • #10
                    Som sagt, mer än 25k ÄR den värd. Sen får tiden avgöra om priset är rätt. Behöver inga "snabba cash"


                    Den är bes och godkänd med Vemset


                    Mvh
                    Alexander D
                    http://www.garaget.org/?car=68988

                    Comment


                    • #11
                      Jo, den är säkert värd mer än 25k i dina ögon... Och säkert i många andras också - det var nog mest en överdrift!

                      Men faktum kvarstår: Den är drygt fyrtiofemtusen dyrare än näst dyraste bil på Blocket(!).
                      Tyvärr får man sällan (läs: aldrig) ut alla pengar man har lagt ner på bilen.

                      Och, som "jonns" sade, speciella bilar kräver speciella köpare. Tänk på att antalet potentiella köpare som skulle kunna köpa en "slutkörd 740" är rejält mycket högre än antalet som över huvud taget skulle kunna sätta sin fot i en Lancia. Tyvärr.

                      Men lycka till med försäljningen!
                      ---

                      Inte mycket Italienskt i garaget - just för stunden

                      Comment


                      • #12
                        Jag förstår inte grejen

                        Den som är intresserad kommer och kollar och bildar sig en egen uppfattning om skick osv

                        Självklart sätter man ut en bil för det man skulle vilja ha, men vad man får är en annan sak.
                        Finns det inget intresse så får man ju sänka, det gör folk dagligen på blocket

                        Får jag inte det jag tycker är rimligt kan jag lika gärna behålla den, för det är en skit rolig bil

                        Jag vet att den är udda, men det finns folk som gillar de och kan betala därefter


                        Nog diskuterat om pris!
                        Den som är intresserad av bilen hör av sig

                        Med vänlig hälsning
                        Alexander D
                        http://www.garaget.org/?car=68988

                        Comment


                        • #13
                          jo visst är det så,,jag köpte ju min punto gt 98 för nästan 30 k,,,så visst med rätt köpare så går allt åt
                          En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

                          Comment


                          • #14
                            Jösses!

                            Fyfan vilka stolpskott det finns, är man inte intresserad av att köpa en bil till ett visst pris så ska man väl inte förstöra folks annonser för det.
                            Om man tycker att en bil är för dyr måste det väl räcka med att himla med ögonen och klicka sig vidare till nästa annons, det är väl ingen som är intresserad av ett stolpskotts bilpriskunskaper, djävla nolla.

                            Comment


                            • #15
                              Erix: På sätt och vis kan jag väl hålla med dig.
                              Men jag måste nog säga... Att med tonen som ditt inlägg var skrivet, så var det nog mest det som förstörde tråden.
                              Nåväl.
                              ---

                              Inte mycket Italienskt i garaget - just för stunden

                              Comment

                              Working...
                              X