Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Fiat 850 Coupe 1967

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Fiat 850 Coupe 1967

    Säljes:
    Fiat 850 Coupe 1967. Relativt ok renoveringsobjekt. Delrenoverad tidigt nittiotal. 903-motor. Ej körd på 15 år, stått i lada. Höger dörr ful. En del rost.
    Medföljer mycket delar från en annan 67 coupe , bland annat motor (843cc), avgassystem, mycket inredning mm
    5000 SEK

    Fredrik Bökman
    Falun
    073-0460086
    Attached Files

  • #2
    Hej! Har du kanske röda fram och baksäten så är jag intresserad. Till spekulanter på bilen.. finns runt 10 stycken kvar i landet varav knappt hälften körbara. Inklusive denna bil och mina två som hittades på en skrot i vintras.

    Mvh Morgan
    captainmorgan

    Comment


    • #3
      Tyvärr bara svarta säten.

      Comment


      • #4
        fins klädsel att köpa även till 850

        http://www.autoberry.com/details.php?products_id=73
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Den klädseln är till 850 spider. Coupen är det svårare att hitta till, om inte omöjligt...tyvärr!
          captainmorgan

          Comment


          • #6
            Hej, de verkar tillverka klädsel borde gå att beställa här?

            http://www.gbauto500.com/fiat-850-co...50-coupe-.html
            Last edited by pazzo; 4 November 2013, 21:15.
            Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
            S/y Mascot
            S/y Rebell
            20vT
            Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
            Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

            Comment


            • #7
              Jag tror att man kan köpa klädsel till Coupe här också:

              http://www.elvezio.com/

              Fast man behöver nog ha en bunt pengar....

              Comment


              • #8
                Stolar till 850 coupe
                hitta på blocket : http://www.blocket.se/vi/50569104.htm
                Last edited by pazzo; 11 November 2013, 17:28.
                Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                S/y Mascot
                S/y Rebell
                20vT
                Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                Comment


                • #9
                  Blir nog till att köpa ny klädsel då..! Svarta stolar och säte har jag. 11 stolar och 5 baksäten....
                  captainmorgan

                  Comment


                  • #10
                    Hej Captain Morgan.
                    Jag vet att detta ärmen jättegammal tråd, men jag skulle behöva två svarta framstolar till 850 Coupe’, om du skulle råka ha några kvar som du kan tänka dig att sälja.
                    Mvh
                    Mattias

                    Comment


                    • #11
                      Kolla med "S Wirens Motor AB" i Fagersta annars, de kanske har kvar mina gamla extra.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MattiasFri View Post
                        Hej Captain Morgan.
                        Jag vet att detta ärmen jättegammal tråd, men jag skulle behöva två svarta framstolar till 850 Coupe’, om du skulle råka ha några kvar som du kan tänka dig att sälja.
                        Mvh
                        Mattias
                        Hej! Jodå några finns kvar. Ska ta en koll på lagret..! Var finns du?
                        captainmorgan

                        Comment

                        Working...
                        X